  • Data: 2011-09-28 21:29:15
    Temat: Re: teraz ja - co wybrac?
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-28 20:19, adam pisze:

    > Witam ponownie,
    > Chyba nie do konca sie zrozumielismy, rozumiem ze Xsare z rocznika jak
    > ja sprzedalem mozesz znalezc na allegro za 4-5tys, ale jaki jest ich
    > stan skoro sprzedaja sie od 8 misiecy i ciagle stoja.

    Tu nie chodzi o stan, tylko bariera psychologiczna, "bo francuzy to sie
    psują i nie kupuje sie aut na f"... Wiem jak XantieII 1.9td
    sprzedawalem, zadbana, prawie wszystkie bajery co do Xantii dalo sie
    wsadzic byly (4x airbag, wielofunkcyjna kierownica, klima, elektr. szyby).
    Przez 3 mies zgadnij ile osob zadzwonilo?

    > To samo jest z Omega za 1000 Eur, sa takie i w Polsce, ale beda to graty
    > w ktore w ciagu pierwszego roku bedziesz musial wlozyc kolejny 1000 Eur,
    > chyba ze nie bedzie Ci przeszkadzac fatalny stan samochodu, a piszesz o
    > trasach 400km.

    Dlatego wole z niemiec, bo tam przy poszukaniu jest chociaz SZANSA na
    niekombinowany ekzemplarz. W PL taka szansa to jak trafienie w totka.

    > Dlatego we wczesniejszym poscie napisalem o Lanosie za 4k. Jesli
    > potrzebujesz kombii to kup Nubire z gazem i jest szansa ze przebieg
    > bedzie mniejszy niz 200 tys.

    Przebieg to nie wszystko. Wazna jest jeszcze zywotnosc innych elementow.
    Teraz mam Audi 100 z silnikiem AAR, ktory bez problemu podobno robi
    500kkm. No ale nie jest kombi... A moze sie na 100 kombi przesiade?
    Tylko ciezko znalezc :(

    --
    venioo
    GG:198909