  • Data: 2011-09-28 20:19:21
    Temat: Re: teraz ja - co wybrac?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Samochod od wlasciciela przechodzac przez komis pewnie (sadzac po tle
    > zdjecia). Ale nie od handlarza :)
    > Poza tym z tej listy wybierz sobie jakis inny. Znalazlem, ze sie da za
    > tyle kupic.

    Witam ponownie,
    Chyba nie do konca sie zrozumielismy, rozumiem ze Xsare z rocznika jak ja
    sprzedalem mozesz znalezc na allegro za 4-5tys, ale jaki jest ich stan skoro
    sprzedaja sie od 8 misiecy i ciagle stoja.
    To samo jest z Omega za 1000 Eur, sa takie i w Polsce, ale beda to graty w
    ktore w ciagu pierwszego roku bedziesz musial wlozyc kolejny 1000 Eur, chyba
    ze nie bedzie Ci przeszkadzac fatalny stan samochodu, a piszesz o trasach
    400km.
    Dlatego we wczesniejszym poscie napisalem o Lanosie za 4k. Jesli
    potrzebujesz kombii to kup Nubire z gazem i jest szansa ze przebieg bedzie
    mniejszy niz 200 tys.
    Pzdr
    Adam