  • Data: 2012-02-29 14:39:46
    Temat: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Adam,

    > Przeczytałem całość już po wysłaniu, mea culpa - ale wrażenie, że mogłoby
    > chodzić o niego, pozostało.

    Problem w tym, że chodzi o moderatora, którego o sekowanie kogokolwiek
    nie sposób posądzać.

    > Moderator oprócz wiedzy powinien mieć coś, czego brakuje wielu "funkcyjnym"
    > w wielu miejscach sieci, mianowicie szacunek do człowieka.

    Ależ gdzies Ty widzial tu brak szacunku? Jeden uzytkownik napisał post
    - nieszczęsny. Inny go raportował jako łamiący regulamin. Temat (bo
    juz nawet trafiła się odpowiedź) poleciał do Kosza, bo tam jego
    miejsce.
    Co robi wieloletni i jakże zasłuzony uzytkownik? Jawnie kpi sobie z
    regulaminu i ponownie wysyła posta dopisując obraźliwe tresci. I za to
    - zgodnie z regulaminem - dostaje blokadę pisania na 14 dni - dla
    otrzeźwienia.

    > Za przywilejami

    Opamiętaj się - jakie przywileje? To ciężka i niewdzięczna robota.
    Obrywa się od wszystkich - od luserii, od adminów - szkoda gadać. I -
    jak widać tutaj - nawet na wsparcie własnych kolegów(?) liczyć nie
    można. Właśnie przez to "wsparcie" dałem sobie spokój z moderowaniem.

    > idzie odpowiedzialność a mam wrażenie, że niektórzy z grona moderatorskiego
    > Elektrody (mam na myśli konkretnie wspomnianego c2h5oh

    Ale mowa o zupełnie innym moderatorze.

    [...]

    > I nie, ani on ani inny moderator nie wywalił żadnego mojego posta, nie znam
    > człowieka ani nie mam do niego żadnego osobistego żalu. Piszę o zjawisku
    > jako obserwator.

    Ale po co w tym kontekscie wyciągasz jakies inne sprawy? Tu zaszło
    konkretne zdarzenie - moderator zadzialał zgodnie z regulaminem forum
    i został na grupie dyskusyjnej wielokrotnie znieważony. Przez
    człowieka, który nie ma odwagi się podpisać własnym imieniem i
    nazwiskiem pod obelgami. Po prostu klasyka:
    http://www.satyr.pl/satyr,idea-internetu-,bma.html

    Chcesz pogadać o innym moderatorze - nie ma sprawy - ale w innym wątku
    i daj mi jakiś punkt zaczepienia, naprawdę chętnie się odniosę. Bo to
    nie jest tak, że ja tylko walczę o dobre imię moderatorów - jak
    moderator da ciała, to też ode mnie oberwie. A - wierz mi - potrafię
    dowalić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl