  • Data: 2012-02-29 15:02:49
    Temat: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale po co w tym kontekscie wyciągasz jakies inne sprawy? Tu zaszło
    > konkretne zdarzenie - moderator zadzialał zgodnie z regulaminem forum
    > i został na grupie dyskusyjnej wielokrotnie znieważony. Przez
    > człowieka, który nie ma odwagi się podpisać własnym imieniem i
    > nazwiskiem pod obelgami.

    Bredzisz drogi przyjacielu.
    Proszę uprzejmie, oto moja strona
    www.machineria.eu
    Masz tam do mnie numer telefonu (te drugi), nazwisko i co chcesz.

    Zdecydowanie też łatwiej mnie znaleźć po nicku niż biednego , tak
    niesprawiedliwie potraktowanego przeze mnie admina.

    Nie podaję tutaj (jak i na innych grupach) nazwiska zdecudowanie z innego
    powodu niż strach.
    Nie wiem natomiast kto to jest Społecznik Administrator. I jakoś nie cierpię
    z powodu tej niewiedzy.
    Mógł się tutaj wypowiedzieć jak każdy. Skoro ma tyle czasu, żeby się
    produkować w tys. postów na elektrodzie,
    zapewne zagląda też tutaj.

    W dodatku, parę linijek wyżej, przeprosiłem go za być może nie do końca
    sprawiedliwą opinię.
    Nie ze strachu, bo to śmieszne, tylko z powodu, że przeszła mi już pierwsza
    złość, i zwyczajnie pomyślałem. że może aż tak mu sie nie należy.
    A może należy - ale nie muszę tego koniecznie ani jemu ani sobie udowadniać.

    Więc przestań już z tą swoją odwagą wyjeżdżać, bo masz chyba na tym tle
    jakieś skrzywienie.