    From: " MH" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Date: Wed, 29 Feb 2012 01:50:31 +0000 (UTC)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    > Oczywiście, że tak - ilez razy można maglować to samo?

    Komu to przeszkadza? Nie podoba się, to nie odpowiadasz.

    > Gdyby nie ten punkt regulaminu, to Elektroda nadal byłaby zasypywana
    > pytaniami o rezystory do diod LED - jak parę lat temu.

    I co z tego? Widzisz w tym problem?

    > [...]
    >
    > To niech się za to nie zabiera. Sorry - no bonus, nie każdy musi być
    > elektronikiem. Elektronik MUSI znać podstawy.

    No to przyjmij do wiadomości, że z wykształcenia nie jestem elektronikiem.
    Jeżeli twierdzisz,że Elektroda jest forum dla elektroników, to powiem Ci że na
    subforum dotyczącym FPGA, elektronicy w większości przypadków nie mają podstaw.

    > Nie na tym poziomie. Maszyny elektryczne to bodaj pierwsza klasa
    > technikum.

    Przyjmij do wiadomości, że nie każdy kończył technikum o tym profilu.

    > Na drodze dyskusji zdobywać wiedzę? Wiedza to fakty a nie przedmiot
    > dyskusji. Źródłem wiedzy może być podręcznik, encyklopedia, nota
    > katalogowa a nie forum dyskusyjne. Dyskutować można o ROZWIĄZANIACH a
    > nie o DANYCH wejściowych.

    Być może niefortunnie użyłem słowa "wiedza". Doskonale zdajesz sobie sprawę że
    miałem na myśli w tym konkretnym kontekście "informację","wskazówki" itp.
    To też WIEDZA. Tym czasem czepiasz się słów w sposób godzien rutynowanego
    ex-moderatora. SZACUN !!

    > Dla ludzi, którzy wiedzą, czego szukają. Dla tych, którzy dziela się
    > wiedzą z innymi. Sorry - nasz bohater przez 9 lat został doceniony
    > tylko raz. Za rozwiązanie problemu bez związku z elektroniką.

    Jaki tam "mój bohater"?! Pogięło Cię? Facet ma rację i tyle. Ty zaczynasz
    użwywać w tym miejscu argumentów kompletnie pozamerytorycznych. Co to ma do
    rzeczy w tym przypadku ile razy został doceniony. Motasz się!!

    > Jakiej grupie? Elektroda to forum a nie grupa. Prywatne forum. nie
    > podoba się - wypad. Mi się nie podobało moderowanie na Elektrodzie i
    > skończyłem z nim.

    Jak to zwał tak zwał. Słusznie, sam zrobiłem wypad stamtąd. Z KIM skończyłeś?

    > Ale co Ty z czym porównujesz? Tu moderowanie odbywa się na innej
    > zasadzie - lamerów sie PLONKuje i ma się ich z głowy.

    Gdyby nie kretyńscy moderatorzy na Elektrodzie, dokładnie na takiej samej
    zasadzie by się wymoderowała.

    MH