    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Date: Wed, 29 Feb 2012 01:28:28 +0100

    > 2. Jedyna Twoja racja dotyczy "zasuwał" - tu w sposób oczywisty dał
    > plamę moderator. Choć może się bronić, że chodziło mu o niedbałość a
    > nie ortografię...

    Ależ masz rację mistrzu drogi.
    I co więcej - ja bym się nawet do tego nie przypierdalał. Przynajmniej od razu.

    Gdyby - napisał mi te uwagi w poście. Bym się jak pragnę seksu grzecznie
    odezwał, tudzież poprawił, albo wyjaśnił o co mi chodzi. Ale - gościu (nie,
    przepraszam - Gościu) - najpierw bez słowa komentarza ot tak - sobie wywala coś
    do kosza.
    Bo mu się tak spodobało.
    To jeszcze ok - ale żeby chociaż w tym koszu były te uwagi. Jak pragnę seksu (co
    juz wspomniałem) - nie było.

    Więc napisałem za drugim razem coś o "wstawaniu lewą nogą". Może złośliwie, ale
    bez żadnego chamstwa.
    Naprawdę nie wiedziałem o co chodzi. No może ja taki niedomyślny jestem ?

    No to Gościu (przez wielkie G) się OBRAZIŁ. No bo jak to inaczej zrozumieć ?
    I pokazał mi KTO TU RZĄDZI. Ojej. No to teraz będę musiał pisać z innego konta,
    które mam na elektrodzie.
    Ale mi pokazał. Ale ja zobaczyłem. No kuśwa.
    I co teraz ? Mogę sobie za 3 minuty założyć 100 kont w rodzaju
    "czemu_XXX_jest_ćwokiem" - gdzie XXX będzie jego nickiem.
    I co ? Będziemy się tak ganiali dla zabawy ? I co - dalej będzie mi udowadniał,
    że ON RZĄDZI ?
    Przecież to żałosne jest.

    No, oczywiście nie będę się w to bawił - bo ja nie mam czasu na takie
    kretyństwa. Gościu pewnie ma. Pewnie przesrywa czas swojego pracodawcy aktywnie
    się udzielając w Administrowaniu - bo gdyby tak jak ja czy paru innych np.
    próbował prowadzić własny interes, to 1) nie miałby czasu na duperele 2)
    wiedziałby co jest społeczną robotą, a co robieniem z siebie debila.

    I tyle w zasadzie. A najbardziej mnie w tym wszystkim wk... , że potem się
    denerwuję, i niepotrzebnie zaśmiecam
    tą prześliczną, wolną od matołów "z władzą" - grupę.

    Za co jeszcze raz przepraszam. Serio serio.