  • Data: 2012-06-14 12:12:01
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, June 14, 2012 7:46:11 PM UTC+10, Tom01 wrote:
> [...]
    Przypominam co napisales:"A o ile procent wzrosła

    > Wypowiedź powinna brzmieć: "A o ile procent wzrosła ilość zabitych
    > motocyklitów skokowo z roku na rok w momencie wprowadzenia nakazu
    > wprowadzenia świateł? Około 40%!." W porządku?

    Wybacz, nie widze zwiazku pomiedzy wlaczonymi swiatlami a wyzsza smiertelnoscia
    wypadkow.

    niż w 2007 roku a ilość wypadków względem poprzedniego roku spadła. W 2009 tak samo."
    I jak byk odpisalem podajac przyklad z 2009. Przeczytaj jeszcze raz.I ponawiam
    pytanie - co to ma wspolnego z Twoja bajeczka o 40% wzroscie wypadkow motocykli
    "przez swiatla"?

    > Gdzie i co zaprzeczam?

    Przeczytaj ze zrozumieniem:
    1. Piszesz ze spadla ilosc wypadkow w 2008 i 2009
    2 Ja odpisuje ze sie z tym zgadzam ale ze malo widze zwiazku ze swiatlami a bardziej
    ze spadkiem ilosci pijanych kierowcow. Podaje link do raportu z 2009
    3. Odpisujesz, cytuje: "2006 - 46.876 wypadków, 2007 - 49.536 wypadków Gdzie tu cos
    spadło?"

    Wiec najpierw piszesz ze spadlo w 2008/09, ja potwierdzam ze spadlo. Na co
    odpowiadasz ze nie spadlo i podajesz 2006/2007. Wystarczajaco jasno?

    nazwami roznych instytucji po czym okaze sie ze to nieprawda i sie pomyliles?

    > Już podawałem. Europejska Komisja Gospodarcza ONZ. A to ilustracja
    > wspomnianych danych: http://monitory.mastiff.pl/temp/europa.jpg

    Napisales "Chciałbym jeszcze raz wspomnieć że skokowy wzrost liczby wypadków
    wystąpił w każdym kraju gdzie wprowadzono nakaz (z wyjątkiem Szwecji) i
    niezależnie od roku sprowadzenia". Teraz znowu podjesz "ofiary smiertelne" zamiast
    wypadkow. Wiec gdzie ten skokowy wzrost wypadkow? Podaj prosze kilka przykladow.

    dane ktore sam podales - http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/W
    ypadki_drogowe__raporty_roczne.html

    > Nie widzę błędu.

    Przeczytaj jeszcze raz, zobacz dokument Worda na stronie ktora podales.

    > Ale nie bylło ani jednego roku gdzie wzrosły wszyskie najważniejsze
    > współczynniki bezpieczeństwa czyli liczby wypadków/zabitych/rannych.

    W 2007 wypadki wzrosly o 14%, wzrosla liczba motocykli i byl dluzszy sezon. Nie widze
    nic niezwyklego.

    > Trend jest spadkowy? Przecież taki właśnie ma być. Podejmuje sie różne
    > działania w celu poprawy bezpieczeństwa. Przede wszystkim stała, choć
    > powolna poprawa infrastruktury drogowej.

    No i? To nie potwierdza Twojej teorii o 40% wzroscie w 2007.

    > powinno

    Nie obchodzi mnie co masz w kwestii swiatel do powiedzenia. I nie trac czasu na
    wciaganie mnie w bezsensowna dyskusje o swiatlach bo to dla mnie strata czasu. Juz
    napisalem jakie mam zdanie w tej sprawie, nie bede sie powtarzal.

    Iguan