eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyten drugi cię zabijeRe: ten drugi cię zabije
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.078088095175.wars
    zawa.vectranet.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ten drugi cię zabije
    Date: Thu, 29 Jul 2021 19:20:09 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Message-ID: <sduo0q$2kpto$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <scpqse$nfo$1@dont-email.me> <sd4dg7$t80$1@dont-email.me>
    <sd6qmq$b0c$1@news.icm.edu.pl>
    <60f6f685$0$555$65785112@news.neostrada.pl> <sd7d8q$hlg$1@dont-email.me>
    <60f7a61e$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <sd8n5t$ksf$1@dont-email.me>
    <60f827f0$0$512$65785112@news.neostrada.pl> <sda0p2$4kl$1@dont-email.me>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 29 Jul 2021 17:20:26 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl;
    posting-host="078088095175.warszawa.vectranet.pl:78.88.95.175";
    logging-data="2779064"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.12.0
    In-Reply-To: <sda0p2$4kl$1@dont-email.me>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2695509
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2021-07-21 22:41, ToMasz wrote:
    > W dniu 21.07.2021 o 15:58, Shrek pisze:
    >> W dniu 21.07.2021 o 10:51, SW3 pisze:
    >>> W dniu 21.07.2021 o 06:44, Shrek pisze:
    >>>> No właśnie na pierwszy da się wtargnąć - na drugi już z definicji
    >>>> nie - nie da się wtargnąć na jeznię będąc na jezdni na którą sie
    >>>> wtargiwuje:P
    >>>
    >>> Czyli kierowca wszędzie musi zachowywać czujność jak na przejściu,
    >>> niezależnie czy jest przejście czy go nie ma?
    >>
    >> Nie - ma zachować zwykłą (szczególna ostrożność jest wyszczególniona).
    >> Natomiast jak bedzie "W" to sąd będzie rozstrzygał. Jak mu wyjdzie że
    >> zapierdalałeś 140@50 to weźmie to pod uwagę. I kara będzie inna niż
    >> 70@50. Jak 50@50 to może się wytłumaczysz.
    > nie twierdzę że będzie inaczej. ale czy to będzie dobrze?
    > popatrz co napisałeś. od końca
    > 50@50 - może sie wytłumaczy. że niby z czego ma się tłumaczyć. pieszy
    > znalazł się na drodze, nie machał z daleka legitymacją inwalidy. w
    > gestii pieszego jest przejść tak aby nie spowodować wypadku, nawet jak
    > ten na pierwszym pasie przepuszcza. Inaczej? no to zebry są  niepotrzebne.
    > 70@50 - pieszy zaczyna mieć przesrane, bo ma coraz mneijsze szanse na
    > przeżycie. ale wraz ze zmniejszeniem szans na przeżycie spada stopień
    > winy pieszego? Na serio?
    > 140@50. wina pieszego spadła do zera.
    > czyli jednak można wejść na drogę gdziekolwiek, bez pasów i to czy jest
    > to zgodne z prawem zależy od prędkości kierowcy?

    Niezle posrana logika, co?

    Tak to jes tjak sie zaczyna analizowac lańcuszki a nie tak jak powinno
    jedyni egłowna przyczyne.

    A główna przyczyna jest jedna - wlazl, gdzie ni ebylo mu wolno. Koniec
    analizy.
    Kierowcy - o ile jechal odpowiednio za szybko - mozna przysrac, grzywne,
    kolegium czy zakaz prowadzenia pojazdow za poplenione wykroczenie. Ale
    nie wine za zdarzenie.

    --
    mk4


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: