  • Data: 2021-07-29 19:25:37
    Temat: Re: ten drugi cię zabije
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-07-28 21:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ja bym powiedział ze jednak z brawury i głupoty.
    > Jak masz przed soba bezpieczny dystans to nawet spozniona reakcja moze
    > ci ujsc płazem.
    > Jak jedziesz jak debil komus na dupie, wyprzedzasz nawet tam gdzie sie
    > nie da to jestes krok blizej od wypadku. A 100% uwagi po prostu nikt
    > nie jest w stanie zachować przez dlugi czas.

    Co do jazdy na dupie to preferujesz zderzenie z naczepa ciagnika
    siodlowego jak jedziesz 5m za nim i uderzasz z rozniaca predkosci 10km/h
    czy moze jak jedzisz za nim 50m i ta roznica predkosci wynosi np 80km/h?

    Jazda na dupie jesli chodzi o skutki ewentualnego kontaktu jest mniej
    niebezpieczna niz jazda nie na dupie. Ot taki paradoks.

    --
    mk4