eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyten drugi cię zabijeRe: ten drugi cię zabije
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all
    .nl!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xl
    ned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-
    media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: ten drugi cię zabije
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <scpqse$nfo$1@dont-email.me> <sd4dg7$t80$1@dont-email.me>
    <sd6qmq$b0c$1@news.icm.edu.pl>
    <60f6f685$0$555$65785112@news.neostrada.pl> <sd7d8q$hlg$1@dont-email.me>
    <60f7a61e$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <sd8n5t$ksf$1@dont-email.me>
    <60f827f0$0$512$65785112@news.neostrada.pl> <sda0p2$4kl$1@dont-email.me>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 22 Jul 2021 06:36:23 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.12.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <sda0p2$4kl$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 44
    Message-ID: <60f8f5c6$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1626928582 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 503 83.142.196.21:47481
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3014
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2695381
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21.07.2021 o 22:41, ToMasz pisze:

    >> Nie - ma zachować zwykłą (szczególna ostrożność jest wyszczególniona).
    >> Natomiast jak bedzie "W" to sąd będzie rozstrzygał. Jak mu wyjdzie że
    >> zapierdalałeś 140@50 to weźmie to pod uwagę. I kara będzie inna niż
    >> 70@50. Jak 50@50 to może się wytłumaczysz.
    > nie twierdzę że będzie inaczej. ale czy to będzie dobrze?
    > popatrz co napisałeś. od końca
    > 50@50 - może sie wytłumaczy. że niby z czego ma się tłumaczyć. pieszy
    > znalazł się na drodze, nie machał z daleka legitymacją inwalidy.

    Z tego że pierdolnołeś pieszego a nie powinieneś. Tak naprawdę jak nie
    machał legitymacją to też nie powinieneś go pierdolnąć;) No i kule miał.

    > w gestii pieszego jest przejść tak aby nie spowodować wypadku, nawet jak
    > ten na pierwszym pasie przepuszcza.

    No właśnie - i w swoich rozważaniach przyjął, że ludziki będą być może
    jeździć 80@50 - no może nawet 90. Ten raczej jechał szybciej skoro dach
    mu zerwało a pieszy się podzielił na części.

    > 70@50 - pieszy zaczyna mieć przesrane, bo ma coraz mneijsze szanse na
    > przeżycie. ale wraz ze zmniejszeniem szans na przeżycie spada stopień
    > winy pieszego? Na serio?

    Serio.

    > 140@50. wina pieszego spadła do zera.
    > czyli jednak można wejść na drogę gdziekolwiek, bez pasów i to czy jest
    > to zgodne z prawem zależy od prędkości kierowcy?

    Nie. Może wleźć jak widzać gdziekolwiek i powinien to zrobić
    bezpiecznie. Jak wlezie przed jadącego normalnie to wina pieszego (choć
    w sumie jak go było widać to czemu został potrącony), jak 140 to raczej
    na pewno wina kierowcy.

    > Wybaczcie, ale jeśli tak, to nie jest kwestią czy my lub nasi potomkowie
    > pójdą siedzieć, tylko kiedy to nastąpi.

    Jakoś nie wydaje mnie się.


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: