eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytempomat i tempomat aktywnyRe: tempomat i tempomat aktywny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Tomek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tempomat i tempomat aktywny
    Date: Thu, 9 May 2013 13:48:25 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <kmg2ej$ng6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <kmddq2$5bt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@g...com>
    <kmdjkf$7b8$1@news.vectranet.pl> <kmdjou$65a$1@node2.news.atman.pl>
    <kmdm6j$808$1@news.vectranet.pl>
    <518a6849$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmdq83$970$1@news.vectranet.pl>
    <518a796a$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <518b501e$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmfjka$c72$1@news.task.gda.pl>
    <518b5541$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmfsjj$lf6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <518b7da2$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.183.228.36.dsl.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1368100115 24070 178.183.228.36 (9 May 2013 11:48:35
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 May 2013 11:48:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491490
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:518b7da2$0$1263$65785112@news.neostrada.pl...

    >>Niemal wszystkie samochody "Warszawa", GAZ 21 miały 3 biegi.
    >
    > To nie jest nienowoczesny samochod, to jest antyk :-)

    Ja tylko o tym wspomniałem, pokazując tendencję w parametrach użytkowch
    silnika
    w zależności od stopnia jego wysilenia.
    Stąd obecne konstrukcje o znacznym wysileniu zwykle muszą być wyrafinowane
    technicznie, aby parametry użytkowe silnika był akceptowalne.

    > Ale powyzsze zdanie sobie wyrobilem po przejazdzce nowym dieslem opla,
    > ktory calkiem dobrze sobie radzi przy 1500 rpm.
    > Moje bydle wymaga jednak 2000, a to juz w dieslu istotna roznica.

    Jaka była pojemność skokowa, max. moment obrotowy w obu
    silnikach? Co innego wysilony (i wyrafinowany) silnik 1242 ccm,
    co innego 1700 ccm,- nawet gdy jego konstrukcja nie jest tak
    wyrafinowana jak silnika 1.2.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: