  • Data: 2009-11-14 11:35:52
    Temat: Re: telefon ...promieniowanie.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Nov 2009 11:13:47 +0100, Atlantis wrote:
    >Litości, ileż można... Przecież to promieniowanie nie pojawiło się po
    >raz pierwszy wraz z komórkami! Skończcie wreszcie z tym głupim argumentem!
    >Te częstotliwości są w użytku przynajmniej od drugiej wojny światowej,
    >kiedy to używano ich m.in. do radiolokacji (w komunikacji zaczęto je
    >stosować nieco później) zresztą z DUŻO większymi mocami.
    >Ale problem się nagle zrobił, gdy pobudowano maleńkie nadajniczki. ;)

    A jak daleko mieszkasz od radaru, a jak daleko od BTS, a jak daleko od
    komorki ?
    W glosnikach komputera nie slysze radaru, nie slysze BTS, a komorke w
    odleglosci 30cm slychac az za dobrze - to tez o czyms swiadczy.

    >Wiesz z jaką mocą
    >nadawał maszt w Gąbinie pod Konstantynowem? Całe 2MW (słownie: dwa
    >miliony watów).

    Inne czestotliwosci, inne anteny - trudno wprost porownac.

    >Żadnego negatywnego wpływu na zdrowie mieszkańców przez
    >prawie dwadzieścia lat jego funkcjonowania nie zaobserwowano.

    Mieszkancy byli innego zdania :-) Czy slusznego to nie wiem.

    A z drugiej strony wiadomo ze ekspozycja na naprawde duza moc jest
    szkodliwa. Zachodzi wiec pytanie gdzie lezy bezpieczna granica.

    >Problem z wami jest taki, że upatrzyliście sobie jednego wroga. Nie
    >potraficie dostrzec braku logiki w swoich działaniach. To prawda - nie
    >wiesz na 100% czy promieniowanie telefonu komórkowego nie jest
    >szkodliwe. Nie wiesz tego odnośnie tysięcy innych czynników
    >wprowadzonych do twojego otoczenia w ostatnich dekadach. Upór w stosunku
    >do telefonów i BTSów jest więc nie tylko nielogiczny ale i po prostu
    >śmieszny.

    Telefon daje jednak relatywnie najwiekszy sygnal. Teraz pytanie czy
    ktos "naraza sie" 5 minut dziennie, czy np 8h dziennie.

    >To gdzie problem z wieżą? ;)

    Za Ojca wiezy nie bylo :-)

    J.