  • Data: 2009-11-12 09:21:45
    Temat: Re: telefon ...promieniowanie.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 10:07:09 +0100, Marek napisał(a):

    > Poczytaj trochę o propagacji fal radiowych a szczególnie o zależności
    > natężenia pola od odległości od nadajnika. Nie jest problemem do 2 W w
    > antene, problemem jest odległość od głowy podczas rozmowy. Czytałeś o
    > metodologii pomiarów SAR ? To Ci dużo wyjaśni.

    tak czytałem. I jak ci powiedziano - lepiej kupić zestaw słuchawkowy.

    > Co do wyżej wymienionych żródeł EMC: w smogu elektromagnetycznym żyjemy i
    > żyć będziemy.Niektórzy producenci nawet próbują pozyskać z tego smogu...
    > energię do zasilania urządzeń elektronicznych. Wypadałoby dodać telefon
    > DECT wraz ze sposobem w jaki pracuje i... odkurzacz ;).

    o.. no prosze, więc jednak jest smog.

    > Warto czasem się zastanowić, czy nie opłaca się trochę minimalizować
    > zagrożeń. Wiem, że z autorytatywnie i ironicznie wypowiedzianych słów
    > trudno się wycofać, ale ludzi wielkich stać na refleksję.

    Tak, warto, w rozsądny sposób. Czyli nie wyszukując telefonu który ma
    emisje o 5% mniejszą, tylko np., wyjeżdzając na weekend na wieś, wyłaczając
    telefon całkowicie. Potrafisz tak?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel