  • Data: 2009-11-12 18:01:55
    Temat: Re: telefon ...promieniowanie.
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    autora nie pamietam, przeczytane na p.r.r.a.:

    "Po postawieniu masztu we wsi ludzie zaczeli pisac do wójta, plebana i
    wlasciciela masztu pisma ze skargami, ze a to kury nie niosa, cielaki sie
    ciela z dwiema glowami, baby maja migreny, a koty na myszy nie poluja bo
    staly sie radioaktywne.

    Wlasciciel masztu napisal odpowiedz i poprosil, aby pleban po mszy odczytal.
    'Kochani wspólparafianie. Jestem gleboko poruszony wszystkimi plagami jakich
    doznaliscie, a o których skrzetnie mnie poinformowaliscie w swoich listach.
    Jednak te plagi to jeszcze nic w porównaniu do tych, których doznacie jak
    ten maszt wlaczymy'."