  • Data: 2009-11-12 03:51:39
    Temat: Re: telefon ...promieniowanie.
    Od: Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wśród wielu odpowiedzi google jest i ta:
    http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef
    =-//EP//TEXT+REPORT+A6-2009-0089+0+DOC+XML+V0//PL

    I nie ma się co czarować. Od pól elektromagnetcznych ani krowy nie zaczną,
    ani kury nie przestaną znosić jajek, ale narażenia elektromagnetyczne są
    przez poważnych ludzi postrzegane jako zagrożenie dla zdrowia człowieka. Na
    ile je stanowią, to się dopiero okaże.
    Moje pytanie o wybór telefonu, w którym wyjściowym kryterium był SAR a na 2
    miejscu inna niż rozmowy i sms-y funkcjonalność niektórzy interlkoutorzy
    zamienili w napastliwą akcję przeciw "ciemniakowi",który śmie wyciągać
    wnioski z parametrów, o których informuje sprzedawca telefonu.
    Może nie jestem tak oświecony jak co niektórzy, ale jeżlei telefon może
    mieć mniejszy bądź więszy SAR i producent mie o tym informuje, to biorę
    przy zbliżonej funkcjonalności telefonów ten o mniejszym.

    Teza "jest bezpieznie bo jest" jest równie niemądra jak "nie jest, bo nie
    jest". Tam, gdzie są wątpliwości zaczyna się nauka i badania. Tam, gdzie
    wątpliwości nie ma, zaczyna się ciemnogród. I nie jest ważne, czy w Koziej
    Wólce czy w Warszawie :)

    EOT