    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: telefon + internet w Netii
    Date: Thu, 22 Mar 2012 18:03:00 +0000 (UTC)

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

    > Bzdura. Obecnie wybieranie impulsowe jest wykrywane programowo,
    > więc nie wymaga w zasadzie żadnych nakładów sprzętowych.

    To, że nie wymaga nakładów sprzętowych, wcale nie oznacza, że nie
    wymaga żadnych nakładów. Choćby nakładów na pomyślenie. Są bramki
    VoIP, które gdy je projektowano, to miały zdolność rozpoznawania
    wybierania impulsowego. A po aktualizacji oprogramowania, już nie.
    Z centralami może być tak samo. Ale że dawno już nie miałem z nimi
    do czynienia, tylko ktoś mi o tym mówił, więc piszę "podobno".

    > Problem że jakiś telefon nie działa bierze się co najwyżej z tego,
    > że tarcza impulsuje za wolno albo nierówno.

    Bzdura. Obecnie w telefonach wybieranie impulsowe jest realizowane
    programowo, więc nie należy się spodziewać nierówności.

    --
    Jarek