  • Data: 2012-03-23 14:11:50
    Temat: Re: telefon + internet w Netii
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnjmmvlc.1kg.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Za młodu zabawiałem się w wybieranie całych numerów przez stukanie
    > w widełki. Czasem się udawało dodzwonić. Bywało, że nawet tam, gdzie
    > chciałem. W harcerstwie by mi pewnie za to dali sprawność telegrafisty.

    No, ja też tak robiłem. I jedynie z E10A miałem kłopoty, rzadko się udawało
    cokolwiek wystukać. PC, 32AB, Pentacross, 32AA, K66, nawet AKD791 -
    wszystkie dawały się obsłużyć ręcznie. S12 i EWSD też. A E10A problemowała,
    koleżanka z pracy mówiła chyba, że to coś z taktowaniem mogło być, że
    margines błędu był minimalny, stąd tak wąskie możliwości E10A w odbiorze
    impulsowania. Ale to ponad 20 lat temu było...
    Telegrafisty... oj, przyp[omniałeś mi, że warto swoją titawę podszkolić, bo
    dawno nie nadawałem i zmysł trochę oklapnął :)