  • 21. Data: 2009-07-18 20:34:32
    Temat: Re: telefon dla kobiety po 45 :)
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-07-18 20:42, Jan Strybyszewski pisze:

    > Niech bedzie pozdrowiana najwieszta maryja zawsze dziewica
    > Synu.... Maxcom wRodzinie ....

    ke?

  • 22. Data: 2009-07-18 20:45:57
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    PlaMa pisze:

    > ke?

    LOL

    --
    animka

  • 23. Data: 2009-07-18 22:48:00
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    ze śladami ścierki na obliczu
    > i śladem obcasa na rzyci.
    >
    > JoteR

    JoteR - kimkolwiek jesteś: TO BYŁO REWELACYJNEE! :-)

  • 24. Data: 2009-07-18 23:01:53
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 07:36:07 +0200, Bebe napisał(a):

    > za to moja mamusia chwali sobie samsunga d900i (62lata)

    Potwierdzam.
    Moja (niewiele starsza) mama również bardzo chwali sobie D900i

  • 25. Data: 2009-07-19 10:37:58
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Menu w Symbianie mozna ulozyc ? hmmm od kiedy ?

    Od 2nd Edition. Wyobraź sobie że boski Steve nie wymyślił w pełni
    konfigurowalnego menu. To rozwiązanie znane jest od lat. Archaiczna 6600,
    wymyślona w czasach kiedy ostatnie dinozaury biegały po ulicach, ma w pełni
    konfigurowalne menu.

    > Tak wiem masz na mysli te 5 aplikacji

    Używałeś kiedyś Symbiana? Czy tak sobie radośnie pieprzysz od rzeczy?

    ... zaprawde nie miales Orange
    > Menu

    Dlatego omijam te wynalazki szerokim łukiem, więcej z tego kłopotu niż
    pożytku. Podobnie AppStore.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 26. Data: 2009-07-19 18:41:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > konfigurowalnego menu. To rozwiązanie znane jest od lat. Archaiczna
    > 6600, wymyślona w czasach kiedy ostatnie dinozaury biegały po ulicach,

    Co znaczy w pelni konfigurowalne... ze niby moge wywalic "Wyslij SMS" w
    menu.. to mam zesputego symbiana. Umnie sie nie da.

    Tak wiem mozna przestawic ikonki jak w SE K550 za 150zł :)
    ALe zawsze jest to siatka ... ikon bo tak....

    > Używałeś kiedyś Symbiana? Czy tak sobie radośnie pieprzysz od rzeczy?

    Mialem na mysli te 5 aplikacji ktore mozna umiescic na ekranie glownym.

  • 27. Data: 2009-07-19 18:44:31
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Piotr M pisze:

    > Co to Orange to nie wiem, ale tu chyba nieporozumienie bo przecież
    > "menu" Symbiana jest w pełni konfigurowalne, możesz sobie wszystko do
    > jednego foldera wsadzić (i nie mieć menu głównego wcale :) ) albo
    > dowolnie rozwalić na wiele wiele folderów. A jakie 5 aplikacji masz na
    > myśli, sam system ma ich kilkadziesiąt..

    W pelni to zbyt duzo powiedziane, mozna zmienic kolejnosc juz
    istniejacych ikon ale juz ukladu poza zdefiniowanymi ni czorta.

    To ja juz wole K550 :) z flash menu