  • Data: 2010-12-24 00:05:25
    Temat: Re: telefon bezprzewodowy dalekiego zasięgu
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-23 22:09, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Po tym eksperymencie zdecydowanie zakazano inżynierom tworzenia
    > koncepcji jakichkolwiek produktów :-) I niestety, do walki wkroczyli
    > marketoidzi. Wyłącznie marketoidzi :-(

    No nie przesadzaj, nie ma żadnego centralnego ciała, które "zabroniło
    inżynierom".

    Ja pracuję przy pewnym projekcie, który został wymyślony przez
    inżynierów, przez nich jest rozwijany i wiadomo z góry, że odniesie
    sukces, tyle że... na rynku specjalistycznym, więc zyski będą, ale
    ograniczone rozmiarem rynku. Niestety szczegółów nie mogę podać, ale
    najważniejsze, że Polska Myśl Techniczna idzie do przodu :)