  • Data: 2010-12-28 14:45:43
    Temat: Re: telefon bezprzewodowy dalekiego zasięgu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 Dec 2010 02:43:17 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    >Europejczycy mieli roaming GSM, po paskarskich, ale jednak niższych
    >cenach, niż proponowało wówczas Iridium. Z logicznego (czytaj -
    >inżynierskiego :-) punktu widzenia, jedynymi zainteresowanymi mogli być
    >Amerykanie - tak przynajmniej wychodziło mi wtedy z analizy oferty.

    Nie bylo to jakos tak ze od poczatku chcieli sobie zafundowac siec
    wojskowa, tylko sprytnie obeszli wlasne przepisy i zrobili bez zgody
    odpowiedniej komisji ?

    Przy tej czestotliwosci lacznosc z budynkow nie jest wykluczona
    (aczkolwiek stropy musza byc kiepskie). Natomiast nie bardzo sobie
    wyobrazam obsluge milionow klientow - czyli to z zalozenia ma byc siec
    dla wybranych, drogo ale na calym swiecie.

    Tak swoja droga to jak pamietam jakies reportaze wojskowe z 1991 to
    jakosc byla przyzwoita, a w 2001/2 juz pod psem - dziennikarze
    zaoszczedzili i przeszli na telefonie satelitarna ?
    Wojskowym to moze nawet bardzo odpowiadalo - zadnych szczegolow nie
    mozna bylo dostrzec.

    J.