  • 21. Data: 2011-11-17 21:37:10
    Temat: Re: tel do 350 zł brutto
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Ireneusz Brycki wrote:
    > Szukam dwóch telefonów:
    > - dotykowca
    > - z klawiatura querty

    Ciekawe, czemu Pszemol nie proponuje ajfona :D

    Jakub

  • 22. Data: 2011-11-20 14:59:58
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message
    > Nokia N9 jest niezłym telefonem. Robi super zdjęcia. W Orange za złotówkę
    > chyba.
    > animka

    w orange w abonamencie 200 zlotych razy 24 miesiace kosztuje 400

    czyli wydac trzeba 5200 a nie zlotowke ;)
    http://img163.imageshack.us/img163/7589/clipboard01y
    s.jpg

  • 23. Data: 2011-11-20 20:09:01
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 20 11 2011 15:59, m4rkiz pisze:

    > w orange w abonamencie 200 zlotych razy 24 miesiace kosztuje 400
    >
    > czyli wydac trzeba 5200 a nie zlotowke ;)
    > http://img163.imageshack.us/img163/7589/clipboard01y
    s.jpg

    A w prepaidzie dzwonisz te 24 miesiące całkowicie gratis?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 24. Data: 2011-11-20 22:24:26
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-20 15:59, m4rkiz pisze:

    > w orange w abonamencie 200 zlotych razy 24 miesiace kosztuje 400
    >
    > czyli wydac trzeba 5200 a nie zlotowke ;)
    > http://img163.imageshack.us/img163/7589/clipboard01y
    s.jpg

    Faktycznie :-(
    Może mi się pomyliło z N8. Ta jest chyba za złotówkę, ale nie chcę już
    patrzeć w jakim abonamencie (żeby się nie przestraszyć).

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 25. Data: 2011-11-21 18:10:50
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-11-17 22:37, Jakub Danecki pisze:

    > Ciekawe, czemu Pszemol nie proponuje ajfona :D

    budżet ;-) a ja mam ajfona i jest ok ale... nie ta półka

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 26. Data: 2011-11-21 21:15:34
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message
    s.jpg
    > A w prepaidzie dzwonisz te 24 miesiące całkowicie gratis?

    nie twierdze ze tyle kosztuje telefon, tylko ze tyle trzeba *wydac* zeby
    w tych okolicznosciach przyrody go nabyc - bo rozmowa zeszla na ten
    konkretny telefon, w abonamencie tej konkretnej sieci a nie na to z
    jakich uslug i w jakiej sieci ktos bedzie korzystal