    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: technika jazdy w korku - pytanie
    Date: Mon, 19 Apr 2010 12:40:22 -0700 (PDT)

    On 19 Kwi, 17:36, Michał <m...@o...pl> wrote:

    > Ja też sprawdzałem na takich autach i przy gazie w podłodze szarpały
    > albo inne dziwne zachowania.

    hmmm...
    Co znaczy "gazie w podlodze"? Wg mnie to pelny gaz, a mowimy o czyms
    zupelni eprzeciwnym... ;)

    Jesli samochod ma wtrysk to komputer nim sterujacy sam utrzymuje
    obroty biegu jalowego. Widac to np. wlaczajac jakis wiekszy odbiornik
    pradu (np. ogrzewanie szyby)...
    Mozna to rowniez wykorzystac do ruszania... Wrzuca sie jedynke ,bez
    dotykania gazu !!! puszcza powoli sprzeglo (az do calkowitego
    wylaczenia) i samochod jedzie... Jesli juz trzeba przyspieszyc, to
    delikatnie !!! - jak juz przyspieszy to chcac zwolnic lepiej wrzucic
    luz, bo przy tak niskich obrotach odpuszczanie gazu jest delikatnie
    mowiac trudne... ;)

    WS