  • Data: 2010-04-20 09:37:53
    Temat: Re: technika jazdy w korku - pytanie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Kwi, 08:24, Mateusz <m...@g...com> wrote:
    > On 19 Kwi, 22:37, marjan <k...@g...com> wrote:

    > jest jeszcze jeden problem, jak mam potrzebę redukcji z dwójki do
    > jedynki, bo jadę już masakrycznie wolno (poniżej tych 1500rpm) to
    > jedynka wskakuje mi od 5-6km/h wcześniej wyczuwam opór.

    Ja przy takich redukcjach (tzn takich, ze po zmianie obroty silnika
    musza znaczaco wzrosnac) po wysprzegleniu dodaje troche gazu (tak, jak
    przegazowka przy redukcji w motocyklu) - przy odrobinie wprawy
    (trafianie z obrotami) wchodzi w ulamku sekundy...

    > Co do pełnego gazu do podłogi nawet trochę poniżej 1500rpm na dwójce
    > to nic mi nie szarpie.

    Szkoda silnika na takie eksperymenty - z tego powodu nawet na
    hamowniach zaczynaja mierzyc od wyzszych obrotow (nie od samego dolu)
    Co innego wolna jazda ze stala predkoscia... przy tych ~800rpm na
    jedynce predkosc to kolka km/h, opory ruchu male - tzn. czlowiek
    spokojnie moze tak pchac samochod, czyli zapewne ponizej 200W mocy
    potrzeba ;)

    WS