  • Data: 2010-04-20 09:56:49
    Temat: Re: technika jazdy w korku - pytanie
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    kamil pisze:

    > Otoz to, a roznica w spalaniu na pewno bedzie mniejsza, niz cena nowego
    > sprzegla albo silnika od meczenia takiej litrowej kosiarki ponizej 2000rpm.
    >

    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Do takiej jazdy najlepsza była Warszawa dolnozaworowa z 3-biegową
    skrzynią, 3 można było wbić praktycznie tylko od bujnięcia jej na 1ce i
    przyspieszała bez protestowania.

    Moje stare TDI na VP37 jedzie bezproblemowo na wolnych obrotach na 2gim
    biegu w.g GPS'a 18km/h i jest to za szybko na większość pełzających
    korków :)
    Fajnie w nim czuć jak elektronika walczy z tym żeby nie spadł z obrotami
    poniżej zadanych wolnych - czyli górka i czujesz bez dotykania gazu że
    samochód jakby dostawał lekkiego kopa. Teraz już tego tak nie odczuwam,
    ale jak przesiadłem się z benzyny to było na początku lekkie zdziwienie.

    Pozdrawiam !!