  • Data: 2010-04-20 08:24:28
    Temat: Re: technika jazdy w korku - pytanie
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Kwi, 22:37, marjan <k...@g...com> wrote:
    > Nie chcę się czepiać, ale chyba Ci chodzi o całkowite WŁĄCZENIE sprzęgła?

    Puszcza aż do całkowitego spuszczenia nogi ze sprzęgła. Jak włącza to
    wciska, dobrze rozumiem ?

    jest jeszcze jeden problem, jak mam potrzebę redukcji z dwójki do
    jedynki, bo jadę już masakrycznie wolno (poniżej tych 1500rpm) to
    jedynka wskakuje mi od 5-6km/h wcześniej wyczuwam opór. Mam wrażenie
    że nie jest to normalny objaw, bo synchronizatora nie ma tylko na
    wstecznym. Co myślicie ? nic nie zgrzyta - poprostu ciężko wchodzi.

    Co do pełnego gazu do podłogi nawet trochę poniżej 1500rpm na dwójce
    to nic mi nie szarpie. Próbowałem dzisiaj na płaskim - tyle, że już na
    rozgrzanym silniku.