-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
Date: Fri, 20 Aug 2010 13:20:05 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 49
Message-ID: <i4loda$sam$1@news.onet.pl>
References: <i4jddp$q7$1@inews.gazeta.pl> <i4jdqi$8lo$2@news.dialog.net.pl>
<i4jglj$9mo$2@inews.gazeta.pl>
<4c6d4869$0$27026$65785112@news.neostrada.pl> <i4jk7i$2p5$1@news.onet.pl>
<4c6d62c3$0$22792$65785112@news.neostrada.pl> <i4jtl2$sp2$1@news.onet.pl>
<4c6de83b$0$27043$65785112@news.neostrada.pl> <i4la2r$lnh$1@news.onet.pl>
<i4ljho$fd2$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-77-112-91-27.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1282303212 29014 77.112.91.27 (20 Aug 2010 11:20:12 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Aug 2010 11:20:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
Thunderbird/3.1.2
In-Reply-To: <i4ljho$fd2$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305245
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-08-20 12:00, Jurand pisze:
>
> Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:i4la2r$lnh$1@news.onet.pl...
>> W dniu 2010-08-20 04:28, to pisze:
>>> begin Czarek Daniluk
>>>
>>>> Ale jaka różnica w pracy. Wolałbyś 1,4 160KM R4, czy V6 160KM ??
>>>
>>> Bo ja wiem? Miałem V6 170 KM. Może fajnie brzmi, może kulturalnie
>>> pracuje, ale jedzie tak sobie, a pali jak każde V6 czyli dużo. Moim
>>> zdaniem jeśli V6 to już jakaś bardziej konkretna moc.
>>>
>>
>> Miałem V6 193KM, jechało całkiem całkiem, ale paliło swoje...
>> Teraz mam 2.0T 205KM seria a pierwszy stage daje coś koło 240-250KM,
>> spala 6.5l/100km w trasie i z 9-11 w mieście. Oczywiście chcąc polatać
>> z gazem w podłodze to i z 20l/100km. V-ka paliła 11-12 w trasie i
>> 15-19 do 35 w mieście i nie jechała w połowie tak dobrze, ale to
>> kwestia 2ton automatycznej skrzyni i 4x4.
>
> Znowu się wtrącę - jeśli BENZYNOWY silnik 2.0T 205KM pali Ci w trasie
> 6.5/100 to jest to chyba bardzo delikatnie pokonywana trasa, bez
> przyspieszania i hamowania, bo szczerze mówiąc znam kilka silników turbo
Tak tempomat i 110km/h chwilami jakieś wyprzedzanie, przy częstych
zmianach prędkości i częstym wyprzedzaniu rośnie do 7,5-8l/100km
> o podobnych mocach i spalanie w trasie oscyluje bliżej 8/100. Co więcej
Więc nie kłamałem... ale nie ma sensu zapitlanie i wyprzedzanie na siłę
kogo się da, ile zarobisz? 5-8min na 100km? A ile pójdzie w paliwo?
> - to spalanie, które podałeś, jest praktycznie takie samo jak katalogowo
> podają dla DIESLI o tych mocach.
To gdzie ta nadzwyczajna przewaga turbo diesla nad benzyną? turbo
benzyną... ;)
>
> Jurand.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1181081583.html
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 20.08.10 13:22 Waldek Godel
- 20.08.10 14:43 Krzysiek Kielczewski
- 20.08.10 15:16 PaPi
- 20.08.10 15:19 Lewis
- 20.08.10 15:24 Lewis
- 20.08.10 15:29 PaPi
- 20.08.10 16:29 Krzysiek Kielczewski
- 20.08.10 17:37 Lewis
- 20.08.10 17:47 Lewis
- 20.08.10 19:13 J.F.
- 20.08.10 20:08 Lewis
- 20.08.10 20:43 Czarek Daniluk
- 20.08.10 21:04 Lewis
- 20.08.10 22:21 Krzysiek Kielczewski
- 20.08.10 22:35 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=