eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzieRe: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
    Date: Fri, 20 Aug 2010 13:20:05 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 49
    Message-ID: <i4loda$sam$1@news.onet.pl>
    References: <i4jddp$q7$1@inews.gazeta.pl> <i4jdqi$8lo$2@news.dialog.net.pl>
    <i4jglj$9mo$2@inews.gazeta.pl>
    <4c6d4869$0$27026$65785112@news.neostrada.pl> <i4jk7i$2p5$1@news.onet.pl>
    <4c6d62c3$0$22792$65785112@news.neostrada.pl> <i4jtl2$sp2$1@news.onet.pl>
    <4c6de83b$0$27043$65785112@news.neostrada.pl> <i4la2r$lnh$1@news.onet.pl>
    <i4ljho$fd2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-112-91-27.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1282303212 29014 77.112.91.27 (20 Aug 2010 11:20:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Aug 2010 11:20:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    In-Reply-To: <i4ljho$fd2$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305245
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-08-20 12:00, Jurand pisze:
    >
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:i4la2r$lnh$1@news.onet.pl...
    >> W dniu 2010-08-20 04:28, to pisze:
    >>> begin Czarek Daniluk
    >>>
    >>>> Ale jaka różnica w pracy. Wolałbyś 1,4 160KM R4, czy V6 160KM ??
    >>>
    >>> Bo ja wiem? Miałem V6 170 KM. Może fajnie brzmi, może kulturalnie
    >>> pracuje, ale jedzie tak sobie, a pali jak każde V6 czyli dużo. Moim
    >>> zdaniem jeśli V6 to już jakaś bardziej konkretna moc.
    >>>
    >>
    >> Miałem V6 193KM, jechało całkiem całkiem, ale paliło swoje...
    >> Teraz mam 2.0T 205KM seria a pierwszy stage daje coś koło 240-250KM,
    >> spala 6.5l/100km w trasie i z 9-11 w mieście. Oczywiście chcąc polatać
    >> z gazem w podłodze to i z 20l/100km. V-ka paliła 11-12 w trasie i
    >> 15-19 do 35 w mieście i nie jechała w połowie tak dobrze, ale to
    >> kwestia 2ton automatycznej skrzyni i 4x4.
    >
    > Znowu się wtrącę - jeśli BENZYNOWY silnik 2.0T 205KM pali Ci w trasie
    > 6.5/100 to jest to chyba bardzo delikatnie pokonywana trasa, bez
    > przyspieszania i hamowania, bo szczerze mówiąc znam kilka silników turbo

    Tak tempomat i 110km/h chwilami jakieś wyprzedzanie, przy częstych
    zmianach prędkości i częstym wyprzedzaniu rośnie do 7,5-8l/100km

    > o podobnych mocach i spalanie w trasie oscyluje bliżej 8/100. Co więcej

    Więc nie kłamałem... ale nie ma sensu zapitlanie i wyprzedzanie na siłę
    kogo się da, ile zarobisz? 5-8min na 100km? A ile pójdzie w paliwo?


    > - to spalanie, które podałeś, jest praktycznie takie samo jak katalogowo
    > podają dla DIESLI o tych mocach.

    To gdzie ta nadzwyczajna przewaga turbo diesla nad benzyną? turbo
    benzyną... ;)

    >
    > Jurand.


    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: