  • Data: 2012-01-18 07:52:56
    Temat: Re: tcl - do czego to sie moze przydac?
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Tue, 17 Jan 2012 22:52:46 -0800 (PST),
    Maciej Sobczak <s...@g...com> screamed:

    > A gdyby to były spacje, to by nie przepraszał? Przecież to by było tak
    > samo głupie.

    Gdyby to były taby _lub_ spacje to by nie przepraszał. Nie, nie byłoby.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 08:52:23 user up 13051 days, 20:47, 1 user, load average: 0.69, 0.81, 0.54 ]

    The best cure for an active sex life is several years of marriage.