  • Data: 2012-01-18 06:52:46
    Temat: Re: tcl - do czego to sie moze przydac?
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 18, 6:44 am, Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    wrote:

    > W większości używanych przeze mnie języków skryptowych możliwa jest
    > jakakolwiek analiza statyczna np. składni skryptu przed jego wykonaniem.
    > Groovy tak robi, perl tak robi, nawet głupi vbscript tak robi. A tcl
    > fizycznie nie może.

    ???

    Gdzie jest niby źródło tej niemożliwości?
    Skoro automat zwany interpreterem się potrafi na tym wywalić, to
    znaczy, że istnieje automat, który się na tym wywala. I już masz
    rozwiązanie. Czego tu fizycznie nie można?

    > Nic o Pythonie nie pisałem.

    Przepraszam - to Krzysiek napisał.

    > Powiedzmy że jako programista przyzwyczajony do innych języków z
    > nawiasami, byłem nieco zaskoczony,

    Ja też. Zgadzam się, że jest to jedna z upierdliwości Tcla.
    Ciąglę jednak wolę ją od braku nawiasów.

    > Ale w tym przypadku niewątpliwie ma rację, że przeprasza. Przecież w
    > makefile te wcięcia to muszą być konkretnie taby!

    A gdyby to były spacje, to by nie przepraszał? Przecież to by było tak
    samo głupie.

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com