  • 21. Data: 2010-07-12 09:54:02
    Temat: Re: tanie jezdzidlo 5-6kzl...
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik bratPit[pr] napisał:

    > proszę
    > http://www.serwisrenault.com.pl/index.htm
    Wielkie dzieki

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 22. Data: 2010-07-12 10:01:22
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2010-07-09 20:50, bratPit pisze:
    > jakie są Wasze typowania?
    > dzięki za podpowiedzi,

    ja kupiłem Twingo '96 dwa lata temu za ok. 6000.
    Zużycie paliwa na trasie 18 km do pracy: 5,9 l/100km (benzyna)
    W sumie nie ma co narzekać. Poza filtrami i olejem, wymieniłem łożyska i
    amortyzatory bo było niskie zawieszenie.
    Przez dwa lata żaba przejechała 42 tys. km.

  • 23. Data: 2010-07-12 10:09:07
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Krzysiek napisał:

> [...]
    > amortyzatory bo było niskie zawieszenie.
    > Przez dwa lata żaba przejechała 42 tys. km.
    Dokladnie, zona miala przez ostatnie 2 lata Twingo 1,2 60 KM zakupione jako 8 latek a
    sprzedane jako
    10 latek za okolo 8kpln. Auto palilo b. malo, nigdy nie zawiodlo, brak rudej, czesci
    eksploatacyjne
    tanie jak barszcz, auto tanie w eksploatacji, dobrze wyposazone jak na rocznik 2000,
    przestronne
    (suwana tylna kanapa) i nie lubia go zlodzieje. Jedyne co padlo to zebatka w
    mechanizmie opusczania
    szyb (na allegro caly mechanizm 50pln :-) bo samego tryba nie da sie kupic ). Zona
    tak pokochala
    "zabe", ze od 4 miesiecy jedzi nowym(salonowym) Twingusiem tyle ze z mocniejszym
    silnikiem i lepszym
    wyposazeniem.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 24. Data: 2010-07-12 11:54:31
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i1eh0t$59k$1@inews.gazeta.pl...
    > bratPit pisze:
    > Za 4-5 tysi kupisz rocznik 96 i młodszą. Będzie ze wspomaganiem

    Raczej nie - wspomaganie IMHO dopiero od silników 16V
    montowali.

    > i może nawet z poduchą.

    A to tak - nawet z dwiema, radiem bez wyświetlacza
    i schowkiem zamykanym na klucz :-)

    Pzdr

    JKK

  • 25. Data: 2010-07-12 11:56:46
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:i1eifq$mgf$1@news.onet.pl...

    > Dokladnie, zona miala przez ostatnie 2 lata Twingo

    Dwie wady (odpadło w naszym przypadku):

    - 2/3 drzwi (wysiadanie dzieci)
    - 4 miejsca.

    Pzdr

    JKK

  • 26. Data: 2010-07-12 12:44:30
    Od: "Pawel" <p...@p...fpreczm>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie,

    Smart

    Za ta cenę wyłuskasz coś a i klima będzie i 799 ccm, 3,5 l/100 km, jak
    dobrze poszukasz to i ABS się przyplącze i automat.

    pl

  • 27. Data: 2010-07-12 13:21:37
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    J_K_K pisze:

    > Dwie wady (odpadło w naszym przypadku):
    >
    > - 2/3 drzwi (wysiadanie dzieci)
    > - 4 miejsca.
    Hmmm, kazdy robi tak jak mu pasuje ale ja tez mam dziecko i bylo wozone
    zarowno w nosidelku(zapinane kilka razy dziennie) jak i teraz w foteliku
    i nie bylo problemu ale to zalezy od upodoban i moze postury (zarowno ja
    jak i zona nie jestesmy wielkoludami :-) ) W trzydzrwiowym aucie wiem na
    100000%, ze mlody nie otworzy szyby czy tez drzwi gdy siedzi sam z tylu,
    jedyne co mnie wkurza to wielkie drzwi, ktore czasem przeszkadzaja na
    zatloczonym parkingu ale za to kierowca i pasazer wsiadaja jak para
    krolewska :-) Udanych poszukiwan uzywki, ja szukalem prawie 6 miesiecy :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 28. Data: 2010-07-12 13:28:04
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > zarowno w nosidelku(zapinane kilka razy dziennie) jak i teraz w foteliku i
    > nie bylo problemu ale to zalezy od upodoban i moze postury

    OK, w zasadzie to młodzież gimnazjalna,
    która sama wysiada :-)

    Pzdr

    JKK

  • 29. Data: 2010-07-12 13:50:12
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > jak i zona nie jestesmy wielkoludami :-) ) W trzydzrwiowym aucie wiem na
    > 100000%, ze mlody nie otworzy szyby czy tez drzwi gdy siedzi sam z tylu,

    Jest jeszcze cos takiego, jak blokada szyb i zamkow z tylu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 30. Data: 2010-07-12 18:04:54
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Smart
    >
    > Za ta cenę wyłuskasz coś a i klima będzie i 799 ccm, 3,5 l/100 km, jak
    > dobrze poszukasz to i ABS się przyplącze i automat.

    hmm nie wiedziałem, że za tyle można smarta kupić, gdzie się to serwisuje? w
    mercedesie czy u zegarmistrza? ;-)
    no i gdyby mi przyszło od wielkiego dzwonu tym jechać to musiałbym zakładać
    tabliczkę "wbrew pozorom nie jestem gejem" ;-)

    brat