  • 31. Data: 2009-11-12 10:33:33
    Temat: Re: tanie dzwonienie za granice
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    No i dobra...
    Kupilem karte TelePIN.
    Tylko, ze... na karcie Play nie mam mozliwosci wykupienia kolejnego
    pakietu 'Tanio - 5 gr/stacjonarne'. Pozostala ERa (99gr/godzine). OK.
    Wykonalem 10 prob polaczenia.
    Z tego 4 bylo (numer docelowy) zajete, ze 3 razy przerwalo podczas
    wybierania numeru.
    Sumaryczny czas polaczenia -0s. Sumaryczny koszt polaczenia - 7zl.
    To ja dziekuje za takie tanie dzwonienie. Ide do budki, dzwonic na to
    0800.

    TA

  • 32. Data: 2009-11-12 10:47:02
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Kupilem karte TelePIN.
    [...]
    > Sumaryczny czas polaczenia -0s. Sumaryczny koszt polaczenia - 7zl.
    > To ja dziekuje za takie tanie dzwonienie. Ide do budki, dzwonic na to
    > 0800.

    Myślenie boli. Jesteś świetnym klientem dużych opów :-)

  • 33. Data: 2009-11-12 11:15:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hdgp37$q00$1@news.onet.pl>,
    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote:

    > [...]
    >
    > Myślenie boli. Jesteś świetnym klientem dużych opów :-)

    Nie rozumiem.
    Nie mam w domu stacjonarnego. Z pracy dzwonic nie bede.
    Ceny rozmow 'z budki' na 0800 sa raptem kilka groszy wyzsze niz na numer
    dostepowy przez komorke.
    W praktyce okazuje sie ze lepiej doplacic te kilka groszy.
    BTW Wole nie pytac, co dzieje sie jak konczy sie saldo na moim koncie w
    TelePINie. Czy rozmowa przerywa sie? Czy tez jestem przelaczany na
    taryfe zwykla, tzn. bez voip.

    TA

  • 34. Data: 2009-11-12 11:23:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hd71qf$hj6$2@inews.gazeta.pl>,
    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

> [...]

    E, chcialem zapoznac sie z mozliwosciami.
    Po prostu pamietalem ze kilka lat temu dzwonilem do PL z angielskiej
    komorki via voip za 1p/min. Czyli jakies 5 gr/min.

    A tu jak widze wciaz w druga strone wychodzi mniej wiecej te 20gr/min.

    > Jeśli każda z tych kilku rozmów będzie trwała po kilka godzin, to chyba
    > jednak warto :-). Titus wszak coś wspomniał o godzinie za 99 gr w TT,
    > więc to mogą być czasy trwania rozmów tego rzędu...

    Czasem porozmawialbym dluzej, ale jak wynika z moich dzisiejszych
    doswiadczen, nigdy nie ma pewnosci czy rozmowa bedzie trwala dlugo czy
    przerwie sie po kilku sekundach - tak wiec TT i taktowanie godzinne
    odpada.

    TA

  • 36. Data: 2009-11-12 11:23:41
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@f...lasek.waw.pl>,

    > A może tu chodzi o wykorzystanie budek telefonicznych? Jakaś akcja
    > społeczna mająca na celu pokazanie, że budki są jeszcze do czegoś
    > potrzebne.

    No wiec jak widac - sa potrzebne.

    TA

  • 35. Data: 2009-11-12 11:23:41
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:
    > Witam,
    > No i dobra...
    > Kupilem karte TelePIN.
    > Tylko, ze... na karcie Play nie mam mozliwosci wykupienia kolejnego
    > pakietu 'Tanio - 5 gr/stacjonarne'.
    Przecież rozważałeś możliwość zakupu nowego SIMa np. Heyah. Skoro z
    Heyah jest Ci za drogo (bo na stacjonarne w UE faktycznie jest), to
    zamiast tego mogłeś kupić kolejny starter Playa za całe 5 PLN i
    aktywować w/w pakiet.

    > Pozostala ERa (99gr/godzine). OK.
    OK do 10.12 ;-)
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=16497
    Od 10. grudnia usługa będzie obejmowała połączenia do komórkowej oraz do
    stacjonarnej sieci Ery - czyli do abonentów Ery Domowej, Ery Linii
    Domowej, Ery Firmowej oraz Ery Linii Biznesowej. Innych sieci
    stacjonarnych promocja już nie będzie obejmowała.

> [...]
    > wybierania numeru.
    > Sumaryczny czas polaczenia -0s. Sumaryczny koszt polaczenia - 7zl.
    > To ja dziekuje za takie tanie dzwonienie.
    Pomijając zrywanie połączenia w trakcie wybierania numeru, _zawsze_
    musisz się liczyć z sytuacją, że nr docelowy jest zajęty/nie odbierze. Z
    tego też powodu, gdy korzystasz z płatnego numeru dostępowego do
    operatora VoIP, to Ty musisz wybrać taką taryfę, żeby koszt czasu
    połączenia z "systemem", wklepania ewentualnego PINu, numeru docelowego
    oraz czekania na połączenie (czyli w porywach 1-2 minuty) był jak
    najniższy. Godzina za Grosze tego warunku w oczywisty sposób nie
    spełnia, bo minuta kosztuje co prawda 1,515 gr ale pod warunkiem, że
    wygadasz pełną godzinę.

    > Ide do budki, dzwonic na to 0800.

    I bardzo dobrze - przynajmniej się komuś ta budka przyda i może jeszcze
    trochę postoi :-)

    Przemek

  • 37. Data: 2009-11-12 11:29:27
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > BTW Wole nie pytac, co dzieje sie jak konczy sie saldo na moim koncie w
    > TelePINie. Czy rozmowa przerywa sie? Czy tez jestem przelaczany na
    > taryfe zwykla, tzn. bez voip.

    Dokładnie to samo, jak dzwonisz przez swoje ukochane 0800

  • 38. Data: 2009-11-12 11:41:14
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hdgr7u$j55$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

    > Heyah jest Ci za drogo (bo na stacjonarne w UE faktycznie jest), to
    > zamiast tego mogłeś kupić kolejny starter Playa za całe 5 PLN i

    Moglem. Ale nie mialem czasu.
    Wyjscie do kiosku, zakup startera, aktywacja itd. jest jednak bardziej
    czasochlonne niz po prostu zadzwonienie z budki na 0800.
    Zreszta, cenowo wychodzi to praktycznie to samo.

> [...]
    > Domowej, Ery Firmowej oraz Ery Linii Biznesowej. Innych sieci
    > stacjonarnych promocja już nie będzie obejmowała.

    No to niefajnie.

    > Pomijając zrywanie połączenia w trakcie wybierania numeru, _zawsze_
    > musisz się liczyć z sytuacją, że nr docelowy jest zajęty/nie odbierze.

    E, jak dotad - rzadko mi sie to zdarzalo.

> [...]
    > najniższy. Godzina za Grosze tego warunku w oczywisty sposób nie
    > spełnia, bo minuta kosztuje co prawda 1,515 gr ale pod warunkiem, że

    To elementarne.
    Ale chwilowo nie mialem do wyboru nic ponizej 29 gr/min na stacjonarne.
    Wiec przy kilkuminutowej rozmowie plus oczekiwanie na polaczenie
    (obojetnie ile by tych rozmow nie bylo) TT wygladal obiecujaco.
    Okazuje sie jednak, ze te wykpiwane tutaj budki maja swoje dobre strony.
    TA

  • 39. Data: 2009-11-12 11:41:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    T...@s...in.the.world napisał:

    > Nie rozumiem.

    To samo napisał p.Maciej.

    --
    Jarek

  • 40. Data: 2009-11-12 12:08:27
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hdgrio$1e8$1@news.onet.pl>,

    > Dokładnie to samo, jak dzwonisz przez swoje ukochane 0800

    Nie to samo.
    Tutaj polaczenie z operatorem nic mnie nie kosztuje.
    A poniewaz dzwonie bez karty, to zadna zmiana taryfy przez
    operatora-posrednika nie jest mozliwa.

    TA