    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: tanie dzwonienie za granice
    Date: Thu, 12 Nov 2009 12:23:41 +0100

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:
    > Witam,
    > No i dobra...
    > Kupilem karte TelePIN.
    > Tylko, ze... na karcie Play nie mam mozliwosci wykupienia kolejnego
    > pakietu 'Tanio - 5 gr/stacjonarne'.
    Przecież rozważałeś możliwość zakupu nowego SIMa np. Heyah. Skoro z
    Heyah jest Ci za drogo (bo na stacjonarne w UE faktycznie jest), to
    zamiast tego mogłeś kupić kolejny starter Playa za całe 5 PLN i
    aktywować w/w pakiet.

    > Pozostala ERa (99gr/godzine). OK.
    OK do 10.12 ;-)
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=16497
    Od 10. grudnia usługa będzie obejmowała połączenia do komórkowej oraz do
    stacjonarnej sieci Ery - czyli do abonentów Ery Domowej, Ery Linii
    Domowej, Ery Firmowej oraz Ery Linii Biznesowej. Innych sieci
    stacjonarnych promocja już nie będzie obejmowała.

    > Wykonalem 10 prob polaczenia.
    > Z tego 4 bylo (numer docelowy) zajete, ze 3 razy przerwalo podczas
    > wybierania numeru.
    > Sumaryczny czas polaczenia -0s. Sumaryczny koszt polaczenia - 7zl.
    > To ja dziekuje za takie tanie dzwonienie.
    Pomijając zrywanie połączenia w trakcie wybierania numeru, _zawsze_
    musisz się liczyć z sytuacją, że nr docelowy jest zajęty/nie odbierze. Z
    tego też powodu, gdy korzystasz z płatnego numeru dostępowego do
    operatora VoIP, to Ty musisz wybrać taką taryfę, żeby koszt czasu
    połączenia z "systemem", wklepania ewentualnego PINu, numeru docelowego
    oraz czekania na połączenie (czyli w porywach 1-2 minuty) był jak
    najniższy. Godzina za Grosze tego warunku w oczywisty sposób nie
    spełnia, bo minuta kosztuje co prawda 1,515 gr ale pod warunkiem, że
    wygadasz pełną godzinę.

    > Ide do budki, dzwonic na to 0800.

    I bardzo dobrze - przynajmniej się komuś ta budka przyda i może jeszcze
    trochę postoi :-)

    Przemek