  • 21. Data: 2009-11-08 10:42:57
    Temat: Re: tanie dzwonienie za granice
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > to jeszcze spróbuj odpowiedzieć na pytanie, ile kosztuje Cię (lub ile
    > może kosztować) połączenie z komórki na jeden konkretny numer
    > stacjonarny?

    Jeszcze pytanie, czy chce rozmawiac 3 godziny dziennie, czy 10 minut w
    miesiacu.

    MJ

  • 22. Data: 2009-11-08 10:55:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > Jeszcze pytanie, czy chce rozmawiac 3 godziny dziennie, czy 10 minut
    > w miesiacu.

    Już na początku napisał, że "bedzie to tylko kilka rozmow od czasu
    do czasu". Ale przecież nie oznacza to, że do takiego wydarzenia
    nie należy się starannie przygotować.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2009-11-08 10:56:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Zaczynam podejrzewać, że ten osobnik prowadzi intensywną akcję
    > promocyjną jakiegoś zdrapkowca z 0800 :-)

    Dystrybuowanego w sieci Amwaya? Bo tak jakoś tajemniczo zaczyna.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2009-11-08 11:18:19
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Dystrybuowanego w sieci Amwaya? Bo tak jakoś tajemniczo zaczyna.

    Jest (było?) w PL coś, co dystybuuje się w podobny sposób. Sprzedawali
    preselekcję i coś jeszcze, nawet byłem na spotkaniu inicjacyjnym,
    przebraniu za szarego Kowalskiego ;-) Ale za cholerę nie mogę sobie
    nazwy przypomnieć... To było jakieś 3 lata temu.

  • 25. Data: 2009-11-08 11:22:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> writes:

    > Już na początku napisał, że "bedzie to tylko kilka rozmow od czasu
    > do czasu". Ale przecież nie oznacza to, że do takiego wydarzenia
    > nie należy się starannie przygotować.

    Jak tak, to przygotowania wydają się nieopłacalne.

    MJ

  • 26. Data: 2009-11-08 11:49:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Jak tak, to przygotowania wydają się nieopłacalne.

    Może mu nie chodzi o te trzy złote zaoszczędzone na rozmowach, tylko
    o jakieś Wyższe Wartości?

    --
    Jarek

  • 27. Data: 2009-11-08 11:51:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Jest (było?) w PL coś, co dystybuuje się w podobny sposób. Sprzedawali
    > preselekcję i coś jeszcze,

    Płyn do czyszczenia dywanów? Karmę dla kotów? Materace dmuchane?

    --
    Jarek

  • 28. Data: 2009-11-08 12:08:03
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Płyn do czyszczenia dywanów? Karmę dla kotów? Materace dmuchane?

    Coś jeszcze w sensie innych usług telekomunikacyjnych. A co do
    pozostałego asortymentu, tojuż nie wiem :-)

  • 29. Data: 2009-11-08 18:14:37
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > Jak tak, to przygotowania wydają się nieopłacalne.

    Jeśli każda z tych kilku rozmów będzie trwała po kilka godzin, to chyba
    jednak warto :-). Titus wszak coś wspomniał o godzinie za 99 gr w TT,
    więc to mogą być czasy trwania rozmów tego rzędu...

    Przemek

  • 30. Data: 2009-11-08 18:23:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

    > Jeśli każda z tych kilku rozmów będzie trwała po kilka godzin, to chyba
    > jednak warto :-). Titus wszak coś wspomniał o godzinie za 99 gr w TT,
    > więc to mogą być czasy trwania rozmów tego rzędu...

    A może tu chodzi o wykorzystanie budek telefonicznych? Jakaś akcja
    społeczna mająca na celu pokazanie, że budki są jeszcze do czegoś
    potrzebne.

    --
    Jarek