    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: tanie dzwonienie za granice
    Date: Thu, 12 Nov 2009 12:41:14 +0100

    In article <hdgr7u$j55$1@inews.gazeta.pl>,
    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > Przecież rozważałeś możliwość zakupu nowego SIMa np. Heyah. Skoro z
    > Heyah jest Ci za drogo (bo na stacjonarne w UE faktycznie jest), to
    > zamiast tego mogłeś kupić kolejny starter Playa za całe 5 PLN i
    > aktywować w/w pakiet.

    Moglem. Ale nie mialem czasu.
    Wyjscie do kiosku, zakup startera, aktywacja itd. jest jednak bardziej
    czasochlonne niz po prostu zadzwonienie z budki na 0800.
    Zreszta, cenowo wychodzi to praktycznie to samo.

    > OK do 10.12 ;-)
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=16497
    > Od 10. grudnia usługa będzie obejmowała połączenia do komórkowej oraz do
    > stacjonarnej sieci Ery - czyli do abonentów Ery Domowej, Ery Linii
    > Domowej, Ery Firmowej oraz Ery Linii Biznesowej. Innych sieci
    > stacjonarnych promocja już nie będzie obejmowała.

    No to niefajnie.

    > Pomijając zrywanie połączenia w trakcie wybierania numeru, _zawsze_
    > musisz się liczyć z sytuacją, że nr docelowy jest zajęty/nie odbierze.

    E, jak dotad - rzadko mi sie to zdarzalo.

    > tego też powodu, gdy korzystasz z płatnego numeru dostępowego do
    > operatora VoIP, to Ty musisz wybrać taką taryfę, żeby koszt czasu
    > połączenia z "systemem", wklepania ewentualnego PINu, numeru docelowego
    > oraz czekania na połączenie (czyli w porywach 1-2 minuty) był jak
    > najniższy. Godzina za Grosze tego warunku w oczywisty sposób nie
    > spełnia, bo minuta kosztuje co prawda 1,515 gr ale pod warunkiem, że
    > wygadasz pełną godzinę.

    To elementarne.
    Ale chwilowo nie mialem do wyboru nic ponizej 29 gr/min na stacjonarne.
    Wiec przy kilkuminutowej rozmowie plus oczekiwanie na polaczenie
    (obojetnie ile by tych rozmow nie bylo) TT wygladal obiecujaco.
    Okazuje sie jednak, ze te wykpiwane tutaj budki maja swoje dobre strony.
    TA