  • 51. Data: 2009-11-13 09:25:05
    Temat: Re: tanie dzwonienie za granice
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:
    > In article<hdgr7u$j55$1@inews.gazeta.pl>,
    > Przemysław Kowalik<p...@A...pl> wrote:
    >

    > Tylko dlaczego kilka minut rozmowy z Berlinem kosztowala mnie w sumie
    > prawie 10zl?
    > Nastepnym razem - albo dzwonie bezposrednio z komorki, albo budka plus
    > 0800 przez 'zdrapkowego operatora'.
    >
    > A, i jeszcze jedno. Te voipy przez komorke sa dobre dla abonamentowcow z
    > duza iloscia 'darmowych minut' albo posiadaczy telefonow sluzbowych.
    > I to na poczatku trzeba bylo powiedziec.

    A niby kto to miał powiedzieć? Przecież to jest oczywiste, że żeby się
    opłacało dzwonić ze zdrapki przez stacjonarny dostępowy, to kluczowymi
    kwestiami jest cena minuty oraz taktowanie na połączenia z tymże
    numerem. Jeżeli standardowo masz do dyspozycji 29gr/min na stacjonarne,
    to cena z Telepina wyniesie Cię 18 + 29 = 47 gr/min plus jakieś
    kilkadziesiąt groszy na wbijanie numerów i czekanie na połączenie.
    Ponieważ masz, jak rozumiem Play Fresh, oszczędzasz więc jakieś w
    porównaniu z "normalnym" dzwonieniem ok. 1,5 zł/min (na pierwszej
    minucie nieco mniej ze względu na koszty nawiązywania połączenia).
    Jeżeli te Twoje 7 nieudanych połączeń trwało nawet po 2 min każde (a
    sądzę, że mniej), to straciłbyś na tym, dzwoniąc po 29 gr/min, 4,04 PLN.
    Zwróciłoby by Ci się po jednej udanej rozmowie > 3min.

    Przemek

  • 52. Data: 2009-11-16 11:36:48
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Zaraz prezio francy udzieli wywiadu, że ponoszą jeszcze większe straty przez
    korzystanie z budek.
    JaC

    -----

    > Jakaś akcja społeczna mająca na celu pokazanie, że budki są jeszcze do czegoś
    potrzebne.

  • 53. Data: 2009-11-16 12:32:16
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Sferia - 24 gr./min.

    -----

  • 54. Data: 2009-11-17 11:39:26
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik ąćęłńóśżź napisał:
    > Sferia - 24 gr./min.

    Jeśli Titus mieszka w zasięgu, to czemu nie? No ale oczywiście trzeba
    dokupić aparat stacjonarny w standardzie CDMA ;-)

    Przemek

  • 55. Data: 2009-11-17 15:16:23
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Lepiej nomada, bo w stacjonarnym sferii sms-y nie chodzą.
    Debilizm, ale co zrobić.
    JaC

    -----

  • 56. Data: 2009-11-17 18:10:42
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik ąćęłńóśżź napisał:
    > Lepiej nomada, bo w stacjonarnym sferii sms-y nie chodzą.
    > Debilizm, ale co zrobić.
    > JaC
    >

    > -----

    Wątkotwórcy nie interesowały SMSy. Poza tym, każdy telefon Sferii jest
    stacjonarny - przecież komórkowe nie mają kierunkowych 22 ani 29 ;-)!

    Przemek

  • 57. Data: 2009-11-17 20:41:08
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:hduov7$dkc$1@inews.gazeta.pl...
    > Wątkotwórcy nie interesowały SMSy. Poza tym, każdy telefon Sferii jest
    > stacjonarny - przecież komórkowe nie mają kierunkowych 22 ani 29 ;-)!

    Formalnie jest stacjonarka. Technicznie to komórka. Z hand-overem nawet.
    Choć ostatnio rzeczywiście wyrzuca przy przekroczeniu strefy 500 metrów.

    --
    D4
    Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,

  • 58. Data: 2009-11-17 21:05:45
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Gorzej - "od dziecka" wyrzuca przy siedzeniu w fotelu.
    A te qu....szony twierdzą "uwarunkowania techniczne".
    Jakby im w d... Solorz nakopał, to by zrobili, a tak wszyscy równają w dół do
    telepieskiej francy.
    JaC

    -----