  • 1. Data: 2009-11-02 11:54:17
    Temat: telefon 2-liniowy bezprzewodowy
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    moglibyscie polecic jakis telefon bezprzewodowy (potrzebne 2 sluchawki
    - najlepiej DECT) - obslugujacy 2 linie analogowe - aby byla
    sygnalizacja na wyswietlaczu na jaki numer
    wlasnie dzwonia.

    Zastosowania: pstn+pstn, pstn+voip, voip+voip

    Fritze odpadaja, bo nie obsluza 2 linii pstn (2 wejscia na liniie).

    Za sugestie z gory dziekuje.

    Pytanie pomocnicze: jaki jest standard clipa w UK i/lub w USA?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-11-02 14:38:15
    Temat: Re: telefon 2-liniowy bezprzewodowy
    Od: "Piotrek" <x...@g...pl>

    Bardzo dwuliniowy dect. Polecam.
    http://www.tde.net.pl/panasonic/telefony/kx-tg8280.h
    tml

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2009-11-02 17:25:07
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-11-02 15:38, Piotrek napisał/a:
    > Bardzo dwuliniowy dect. Polecam.
    > http://www.tde.net.pl/panasonic/telefony/kx-tg8280.h
    tml

    Tylko, ze telefonu tego nie ma już w ofercie Panasonic Polska i nie
    zanosi się aby jakiś dwuliniowy w tej ofercie się pojawił.

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2009-11-05 09:04:17
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 02 Nov 2009 18:25:07 +0100, Czarek <c...@n...fm>
    wrote:

    tml

    >Tylko, ze telefonu tego nie ma już w ofercie Panasonic Polska i nie
    >zanosi się aby jakiś dwuliniowy w tej ofercie się pojawił.

    pewnie jako jednoliniowiec z tymi dodatkami kosztowal kupe siana, a
    jak dolozyli 2 linie, to juz pewnie kosmos. Ile ten aparat kosztowal w
    Polsce?

    A jak to byloby z aparatami z UK/USA? Bedzie tam clip w fsk czy dtmf?

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2009-11-05 17:29:10
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-11-05 10:04, a...@p...pl napisał/a:

    > pewnie jako jednoliniowiec z tymi dodatkami kosztowal kupe siana, a
    > jak dolozyli 2 linie, to juz pewnie kosmos. Ile ten aparat kosztowal w
    > Polsce?

    Nie było w Polsce jednoliniowej wersji akurat tego modelu i nie
    spotkałem takiej. KX-TG8280PD kosztował 450 - 550 (czasami nawet więcej)

    > A jak to byloby z aparatami z UK/USA? Bedzie tam clip w fsk czy dtmf?

    Z UK pewnie będzie działał CLIP, z USA też, tylko, że najczęściej w tym
    drugim będziesz widział Swój numer a nie dzwoniącego do Ciebie.

    --
    Cz.

  • 6. Data: 2009-11-05 18:21:16
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Czarek wrote:

    > Z UK pewnie będzie działał CLIP, z USA też, tylko, że najczęściej w tym
    > drugim będziesz widział Swój numer a nie dzwoniącego do Ciebie.

    ZTCP to zjawisko występuje tylko na EWSD.

    M.

  • 7. Data: 2009-11-07 09:17:44
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 05 Nov 2009 19:21:16 +0100, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >ZTCP to zjawisko występuje tylko na EWSD.

    czyli clip w UK i w USA jest wedlug tych samych norm co w Polsce?
    Moze ktos to jeszcze potwierdzic?

    Przegladajac ebay.com i amerykanski rynek, takich 2-liniowych
    telefonow jest sporo, a i ceny sa atrakcyjne.

    --
    ThinkXtra