  • 21. Data: 2012-11-10 11:57:34
    Temat: Re: tani smartfon 4 cale
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 10 Nov 2012 09:03:01 +0100, user wrote:
    > Kupowanie telefonu z procesorem 1 Ghz i androidem mija się z celem ( będzie
    > mulił ).
    > Mam HTC DHD i przygotowuję się do zmiany na coś z 2 rdzeniami bo menu nie
    > jest już tak płynne.

    Znajomi w pracy maja Xperie Neo V i toto calkiem ok chodzi. Nieuzywalny
    ze wzgledu na CPU za to jest Huawei U8500 ;)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 22. Data: 2012-11-10 11:59:50
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 10 Nov 2012 10:20:33 +0100, Trybun wrote:
    > Znowu nadużycie i naciągana interpretacja znaczenia z Twojej strony.
    > Dlaczego sądzisz że chytrość musi być motywowana chciwością i na dodatek
    > w Twoich oczach jest wadą w postępowaniu? Przechytrzyć kogoś/coś kto/co
    > pragnie Cię, w takiej czy innej formie wykolegować też nazwiesz
    > chciwością i uznasz za postępowanie niegodne?

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/chytry
    Najwyrazniej walczycie ktore znaczenie tego slowa jest ,,bardziej''. :-)

    PS. Musisz dokarmiac?

  • 23. Data: 2012-11-11 09:36:10
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-10 11:59, Michal Tyrala pisze:
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/chytry
    > Najwyrazniej walczycie ktore znaczenie tego slowa jest ,,bardziej''. :-)
    >
    > PS. Musisz dokarmiac?

    Mi chodzi tylko o to że niektórzy cechę chytrości rozpatrują wyłącznie
    jako coś nagannego, złego. Widzisz logikę w stwierdzeniu - "chytry dwa
    razy traci"?. Przecież to oczywiste że gdyby tracił to z pewnością nie
    zasługiwałby na miano chytrego..

  • 24. Data: 2012-11-11 10:05:23
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 11 Nov 2012 09:36:10 +0100, Trybun wrote:

> [...]
    > jako coś nagannego, złego. Widzisz logikę w stwierdzeniu - "chytry dwa
    > razy traci"?. Przecież to oczywiste że gdyby tracił to z pewnością nie

    Jesli wezmiesz znaczenie ,,chciwy, skąpy'', to jak najbardziej widze.

  • 25. Data: 2012-11-12 20:59:16
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-11 10:05, Michal Tyrala pisze:

    > Jesli wezmiesz znaczenie ,,chciwy, skąpy'', to jak najbardziej widze.

    I tu leży błąd w używaniu znaczenia "chytry". Jest używane zamiast
    chciwy. Oczywiście w kontekście czegoś nagannego, gdy ktoś z satysfakcją
    mówi - "chytry dwa razy traci". Termin "przechytrzyć kogoś" nie jest
    postrzegany jako nagana dla przechytrzającego, a chciwy owszem.

  • 26. Data: 2012-11-12 21:30:32
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 12 Nov 2012 20:59:16 +0100, Trybun wrote:

> [...]
    > mówi - "chytry dwa razy traci". Termin "przechytrzyć kogoś" nie jest
    > postrzegany jako nagana dla przechytrzającego, a chciwy owszem.

    Może jednak zajrzyj do słownika, linek Ci zostawiłem. Dziwne czasy
    nastały, że łatwiej jest pisać niż czytać :/

    Hint: znaczenie nr 2

  • 27. Data: 2012-11-13 00:45:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message

    > Może jednak zajrzyj do słownika, linek Ci zostawiłem. Dziwne czasy
    > nastały, że łatwiej jest pisać niż czytać :/
    >
    > Hint: znaczenie nr 2

    Też się dziwiłem że nie doczytał - linka do słownika dostał dwa razy.
    Raz ode mnie 8-go potem drugi raz od Ciebie 10-go.

  • 28. Data: 2012-11-13 11:18:25
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-12 21:30, Michal Tyrala pisze:

    > Może jednak zajrzyj do słownika, linek Ci zostawiłem. Dziwne czasy
    > nastały, że łatwiej jest pisać niż czytać :/
    >
    > Hint: znaczenie nr 2

    Pomyśl sam, bez sięgania do "mądrych" ksiąg - jak chytry, czyli
    przebiegły, zaradny itd. może nosić takie samo miano jak ktoś chciwy,
    skąpy, czyli zły charakter? Wniosek podsumowujący może być tylko jest
    jeden - to znaczenie z punktu nr2 dolepił jakiś imbecyl bez głębszego
    zastanowienia się nad sensem.

  • 29. Data: 2012-11-13 13:03:22
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 13 Nov 2012 11:18:25 +0100, Trybun wrote:
> [...]
    > skąpy, czyli zły charakter? Wniosek podsumowujący może być tylko jest
    > jeden - to znaczenie z punktu nr2 dolepił jakiś imbecyl bez głębszego

    Tak, jasne, swiat jest pelen łosi, a nieznajomosc wlasnego jezyka
    swiadczy o bystrosci.
    Sorry, jednak bede polegal na slownikach.

  • 30. Data: 2012-11-13 14:05:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <r...@y...com> wrote in message

> [...]
    > skąpy, czyli zły charakter? Wniosek podsumowujący może być tylko jest
    > jeden - to znaczenie z punktu nr2 dolepił jakiś imbecyl bez głębszego

    Widzisz - ktoś inteligentny domyśliłby się, że "chytry" mający dwa
    znaczenia będzie nieść informacje i o sprycie i o chciwości w jednym.
    Jest różnica pomiędzy znaczeniem chytry i sprytny, i dlatego mamy
    dwa różne słowa w języku. Jest też róznica pomiędzy chytry a skąpy
    bo ktoś może być skąpy a nie sprytny i wtedy nie jest zwykle chytry :-)
    A chytry dwa razy traci, i to jest mądrość pokoleń oparta o fakty :-)))))