  • Data: 2012-11-16 14:04:16
    Temat: Re: tani smartfon 4 cale
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-16 10:03, krzysztofsf pisze:

    > 4 cale z gwarancja producenta?
    > Jakies przyklady?

    Oj, zupełnie zapomniałem o rygorze 4 cali.. :-(

    > Miales pecha na model lub nawet na egzemplarz.
    > Zauwazylem rowniez, ze czesto rozmaici producenci w przeciagu kilku
    > lat potrafia bardzo pogorszyc lub podniesc jakosc swoich produktow. Z
    > tym, ze plyty glowne Asusa chyba caly czas licza sie jako jedne z
    > lepszych?

    Płyty istotnie wydają się być jednymi z lepszych na rynku. Z tego co
    zauważyłem w ich wyrobach zawodzi głównie mechanika, a także jakość
    używanych materiałów. Być może to wina podwykonawcy, ale przecież czymś
    niedopuszczalnym jest żeby przez 2 miesiące, nie za częstego używania,
    wytarły się niektóre znaki na klawiaturze.. Mało tego, firma nie
    obejmuje tego gwarancją, ponieważ ich zdaniem jest to tylko tzw. kosmetyka.