  • Data: 2012-12-23 14:28:14
    Temat: Re: tani smartfon 4 cale
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-20 19:37, krzysztofsf pisze:

    > Troche minelo od zakupu, to moge dac wstepna opinie.
    >
    > Przy przesiadce z
    > Smartfon Hyundai MB-8200 Hyundai
    > http://www.morele.net/smartfon-hyundai-mb-8200-hyund
    ai-poland-gw-24m-106968/

> [...]
    > zyroskopowego, czujnika przyspieszenia liniowego, czujnika
    > cisnieniowego, czujnika temperatury - samych potrzebnych rzeczy ;)
    >
    > Brak Roota - Lg tak ma - nie przeniesie sie aplikacji na zewnetrzna
    > karte pamieci.
    >

    > No i malo instaluje, zeby nie zasmiecic. Bardzo chwale sobie Android
    > Assistant i AirAndroid.
    >
    > Telefon bardzo cienki - mialem wrazenie, ze wyskoczy mi z dloni, zanim
    > nie dokupilem etui z klapka i mocowaniem w szynach i otrzymalem w
    > efekcie solidna bryle.
    >
    > Uwazam, ze idealny przy przesiadce ze slabszego, lub jako pierwszy

    Dzięki za recenzję. Niezły sprzęt, i na na pewno wart zainteresowania.
    Ja też obejrzałem kilka modeli, i jak na razie nie widzę żadnego
    faworyta na który mógłbym się skusić. Te z Androidem na pokładzie
    (łącznie z SG SII) które oglądałem wydają się być tylko ubogimi
    krewniakami mojego 7mio calowego tabletu. Co mi po kilku rdzeniach w
    procesorze czy superwysokiej rozdzielczości skoro muszę uważać żeby nie
    klikać w dwie ikonki za jednym dotykiem..