  • Data: 2012-12-27 12:16:41
    Temat: Re: tani smartfon 4 cale
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26.12.2012 Trybun <r...@y...com> napisał/a:

    > No cóż, może i masz rację, może i jest przed tym jakaś przyszłość. Ale
    > jak dla mnie już sam smartfon jest chybionym pomysłem. Zauważyłeś może
    > że wielu użytkowników usprawiedliwia słabe, a czasem nawet wręcz mizerne
    > działanie niektórych elementów smartfona, np. aparatu foto? Słabe fotki
    > - "przecież od zdjęć są normalne aparaty".. To ja miałbym do nich
    > pytanie - czego oni oczekują po telefonie wycenionym na 2000zł? Przecież
    > normalny telefon, bez tych quasiużytkowych funkcji idzie kupić za sumę
    > dziesięciokrotnie niższą.. A więc w podsumowaniu - ja uważam że jednak
> [...]

    Dawno się tak nie uśmiałem. Pomyśl po co w ogóle telefon, skoro zapewnia
    tylko marną namiastkę prawdziwej rozmowy. W dodatku nie zawsze działa,
    jest zależny od baterii, zasięgu sieci, itd. Czy nie zadziwia Cię że
    niektórzy ludzie z tego korzystają? Zamiast spotkać się w dogodnym miejscu,
    czasie i sobie porozmawiać?

    --
    kakmaratgmaildotcom