  • 1. Data: 2013-03-12 20:10:32
    Temat: tani komp - dobry wybor?
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    witam,
    Jakis czas temu pytalem o taniego kompa. Zostalo mi polecone zeby kupic
    gotowy ale markowy.
    Moj wybor padl na:
    http://allegro.pl/komputer-dell-330-c2d-e4400-2x-2-2
    gb-160-dvd-tower-i3070095193.html
    Czy to dobry wybor? Nie jest ten model jakos wysoko awaryjny? (kondensatory
    itd?)
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2013-03-12 20:43:20
    Temat: Re: tani komp - dobry wybor?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 20:10:32 +0100, adam napisał(a):

    > Czy to dobry wybor? Nie jest ten model jakos wysoko awaryjny?

    Płyty Intela mają niezłą opinię jeśli chodzi o niezawodność. Albo raczej
    powiem - brak doniesień o ponadprzeciętnej awaryjności. Jeśli zamierzasz
    poprzestać na grafice on-board i Vista ci wystarczy to będziesz zadowolony.
    Naklejka Visty daje ci prawie legalny system :) Można by ewentualnie
    pomyśleć o szybszym procku czy dołożeniu pamięci. W końcu Vista wymaga 2GB
    a grafika on-board zeżre ze 300MB. Procki C2D tanieją w oczach.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2013-03-12 20:54:42
    Od: "adam" <a...@a...pl>

> [...]
    > pomyśleć o szybszym procku czy dołożeniu pamięci. W końcu Vista wymaga 2GB
    > a grafika on-board zeżre ze 300MB. Procki C2D tanieją w oczach.

    Chce kupic z 4GB. Dysk i system mam (7ke). Mam nadzieje ze taki procek to
    uciagnie.
    Sprzet niby tanieje, ale ten zestaw od 2 miesiecy nie drgnal ani zlotowki:)
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 4. Data: 2013-03-12 21:06:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 20:54:42 +0100, adam napisał(a):

    > Chce kupic z 4GB.
    A to już zależy od tego do czego będziesz kompa używał. Że nie wiem, to się
    nie wypowiem :)

    > Dysk i system mam (7ke). Mam nadzieje ze taki procek to
    > uciagnie.
    Jasne, uciągnie. Przynajmniej jeśli chodzi o podstawowe biurowe czy domowe
    zastosowania. Do domu i takich zastosowań j.w. to bym sprzedał w7,
    zainstalował tą Vistę i miał komp za pół ceny :)

    > Sprzet niby tanieje, ale ten zestaw od 2 miesiecy nie drgnal ani zlotowki:)
    Zawsze możesz potargować :) Bym sie zdziwił jakbyś z 50 zł nie utargował :)

    --
    Jacek

  • 5. Data: 2013-03-12 21:45:36
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-12 20:10, adam pisze:
> [...]
    gb-160-dvd-tower-i3070095193.html
    > Czy to dobry wybor? Nie jest ten model jakos wysoko awaryjny? (kondensatory

    Nie kupuj na Allegro, bo tam nastąpiły zmiany i oszuści strasznie grasują.
    TU popatrz:
    http://www.sck.pl/search/Komputery/?category=3,18

    --
    animka

  • 6. Data: 2013-03-12 22:17:22
    Od: marfi <marfi>

    W dniu 2013-03-12 21:45, animka pisze:

    > Nie kupuj na Allegro, bo tam nastąpiły zmiany i oszuści strasznie grasują.
    > TU popatrz:
    > http://www.sck.pl/search/Komputery/?category=3,18

    To ci rekomendacja....
    Ilość na stanie 1 (jeden) i brak opinii???

    --
    marfi

  • 7. Data: 2013-03-12 22:22:14
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-03-12 22:17, marfi napisał/a:

    > To ci rekomendacja....
    > Ilość na stanie 1 (jeden) i brak opinii???

    Jaki brak opinii?? Jest powyżej jedna i to od kogo ;-)

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2013-03-12 22:28:48
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-12 22:17, marfi pisze:

    > To ci rekomendacja....
    > Ilość na stanie 1 (jeden) i brak opinii???

    Kupiłam ostatnio na Allegro koldrę wypełnioną zgremplowaną wełną. Na
    obrazku bardzo mi się podobala. Zapłaciłam, a tu przyslano mi jakąś
    wyszarganą szmatę. Ze środka prześwitywała szara watolina włożona w tę
    kołdrę gdzieniegdzie.
    Dzisiaj przez kuriera odeslałam, bo nie chcę szmaty zamiast kołdry w domu.

    --
    animka

  • 9. Data: 2013-03-12 22:31:36
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 22:28:48 +0100, animka napisał(a):

> [...]
    > kołdrę gdzieniegdzie.
    > Dzisiaj przez kuriera odeslałam, bo nie chcę szmaty zamiast kołdry w domu.

    Glupota boli... nic nie poradzisz.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 10. Data: 2013-03-12 23:47:07
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    gb-160-dvd-tower-i3070095193.html

    > Czy to dobry wybor? Nie jest ten model jakos wysoko awaryjny?

    Zdaje się, że była jakaś seria Delli z puchnącymi kondensatorami i
    trafiły na Allegro po naprawie albo niestabilnie działające ale taka
    wpadka może zdarzyć się każdej firmie, ponieważ gustuję w komputerach
    SFF a samodzielne składanie jest drogie kupiłem na Allegro już kila
    Delli poleasingowych dla siebie i rodziny i w żadnym nie ma problemów z
    kondensatorami, generalnie chodzą idealnie i cicho. Bez problemów z
    kompatybilnością dokładałem do nich różne pamięci, karty graficzne i
    dyski większe niż w specyfikacji. Planując w przyszłości rozbudowę warto
    zajrzeć na stronę Della do specyfikacji głównie w kwestii obsługiwanych
    procesorów bo czasem można z nimi przeskoczyć o dwie generacje jak
    stanieją.
    Co do sprzedawców, to kupowałem wyłącznie u tych którzy dawali z pół
    roku gwarancji.