  • 1. Data: 2013-03-12 13:51:02
    Temat: backup part. recovery - ciekawa sprawa
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W laptopie Gateway programem producenta zrobiłem kopię partycji recovery
    na DVD. Do wyboru było bezpośrednie nagranie lub do iso. Zrobiłem iso i
    wypaliłem płytki.
    Teraz, w tym samym programie nie ma możliwości zrobienia kopii recovery -
    zniknęła ta opcja...
    Spotkaliście się z czymś takim? Co to mam być - jakieś zabezpieczenie?

  • 2. Data: 2013-03-12 15:18:51
    Temat: Re: backup part. recovery - ciekawa sprawa
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 12:51:02 +0000, pueblo napisał(a):

    > Spotkaliście się z czymś takim?

    Tak. Podobno jest jakiś pomysł M$ - użytkownik ma prawo do posiadania co
    najwyżej *jednej* kopii bezpieczeństwa systemu windows.

  • 3. Data: 2013-03-12 15:24:08
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik jureq napisał:

    > Tak. Podobno jest jakiś pomysł M$ - użytkownik ma prawo do posiadania co
    > najwyżej *jednej* kopii bezpieczeństwa systemu windows.

    Nooo rewelacja. Czyli jak sie plytka zgubi albo nie nagra to ...

  • 4. Data: 2013-03-12 15:28:29
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj jureq, 12 mar 2013 w
    news:513f394b$0$1218$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Tak. Podobno jest jakiś pomysł M$ - użytkownik ma prawo do
    > posiadania co najwyżej *jednej* kopii bezpieczeństwa systemu
    > windows.

    Tak tak sobie przez chwilę pomyślałem. No to super, jak zgubią się płyty
    będzie mały problem.

  • 5. Data: 2013-03-12 15:37:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.03.2013 13:51, pueblo pisze:
    > W laptopie Gateway programem producenta zrobiłem kopię partycji recovery
    > na DVD. Do wyboru było bezpośrednie nagranie lub do iso. Zrobiłem iso i
    > wypaliłem płytki.

    Jeśli nie jest to spowodowane "spaleniem się" nagrywarki - NTG!

  • 6. Data: 2013-03-12 17:18:58
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 14:28:29 +0000, pueblo napisał(a):

    > Tak tak sobie przez chwilę pomyślałem. No to super, jak zgubią się płyty
    > będzie mały problem.

    A program do kopiowania płyt to już zgubiłeś?

    :)

  • 7. Data: 2013-03-12 17:55:16
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj jureq, 12 mar 2013 w
    news:513f5572$0$1210$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > A program do kopiowania płyt to już zgubiłeś?

    Nie. Ale mogę sobie wyobrazić sytuację, że ktoś robi taką kopię recovery
    nie wiedząc, że nie może utworzyć jej ponownie i gubi nagrane płyty.

  • 8. Data: 2013-03-12 20:24:30
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia 12 Mar 2013 14:18:51 GMT, jureq napisał(a):

    > Tak. Podobno jest jakiś pomysł M$ - użytkownik ma prawo do posiadania co
    > najwyżej *jednej* kopii bezpieczeństwa systemu windows.

    Na 95% to jakas bzdura.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 9. Data: 2013-03-13 23:35:24
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-03-12 15:37, Andrzej Lawa pisze:
    > Jeśli nie jest to spowodowane "spaleniem się" nagrywarki - NTG!

    Daj sobie Andrzej siana...Jestem starym userem Usnetu i niby wiem ze to
    grupa sprzetowa.. ale zobacz jak wszystko poumieralo a ty w kazdym
    temacie wtryniasz to NTG. Jak cie tak boli to tu nie zagladaj i tyle

    Krzysiek