  • 41. Data: 2011-08-01 19:37:31
    Temat: Re: takiego to jeszcze nie widzialem...
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:j16eiv$f3b$1@cougar.axelspringer.pl>:

    > A mnie zaszokowało, że zwykłe oczyszczenie butów przed wejściem do
    > samochodu zaszokowało MarcinaJM.

    _Zwykłe_ to opisał Roman

    > Będę pamiętał, by nie stołować się u ciebie.

    Gdzie Krzysztof pisał coś o tym, że oferuje ci posiłki z wycieraczki w
    samochodzie?

    --
    Tomasz Nycz

  • 42. Data: 2011-08-01 19:41:20
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    > Wiesz, jakoś nie bardzo, skoro odnosiłeś to do stanu w środku.

    > Kto Cie tam wie.

    > Napieraj. Do końca wakacji jeszcze trochę czasu masz.

    Zdecydowany EOT. Bez odbioru frustracie. :)

    m.

  • 43. Data: 2011-08-01 20:05:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-01 19:41, Marek Giżyński pisze:

    > Zdecydowany EOT. Bez odbioru frustracie. :)

    O tak, teraz jeszcze frustracje. Chlew, "walenie konia", "sikanie
    w salonie", mandaty za czystość itd. To życie w sterylnym samochodzie
    to naprawdę jakiś koszmar.

  • 44. Data: 2011-08-01 21:15:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/08/2011 17:42, Artur Maśląg wrote:
    > (...)

    > Blisko.

    > Znaczy myjesz przed włożeniem każdego nowego wsadu i profilaktyczne
    > co tydzień rozmrażasz ręcznie, niezależnie od funkcji automagicznych?

    Znaczy nie wpuszczam dzieciaka umorusanego po całym dniu w ogrodzie,
    żeby sobie jogurt sięgnął.

    > Znaczy taki ostrożny jesteś, czy też jak przyjdą goście to wszystkich
    > na dwór wypędzasz, by przypadkiem nie pobrudzili?

    Znaczy takich mam znajomych, którzy nie upieprzą wszystkiego chipsami
    kiedy wpadną na piwo i planszówkę.

    > A to biurko to jest w terrarium, w garażu czy też w biurze?

    U twojej matki za piecem.

    > Rozkładasz wcześniej folię, by ci sraki nie optały?

    Ptaki srają ci do samochodu? Zaciągaj dach po zaparkowaniu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 45. Data: 2011-08-01 21:16:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/08/2011 17:40, Marek Giżyński wrote:

    > Ojjj stary - FAIL. Za chwile niejaki Artek Ci napisze, ze to porownanie
    > jest z dupy. :D

    Głupi jst to co poradzić, ale lubie z takimi potrollować, niezły ubaw z
    wyobrażania sobie jak pieklą się przed monitorem. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 46. Data: 2011-08-01 21:27:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-01 21:15, kamil pisze:

    > Znaczy nie wpuszczam dzieciaka umorusanego po całym dniu w ogrodzie,
    > żeby sobie jogurt sięgnął.

    Ło matko - trzymasz dzieciaka cały dzień w ogrodzie i na koniec dnia
    w nagrodę ma się umyć i dostać jogurt? Nie no, proszę...

    > Znaczy takich mam znajomych, którzy nie upieprzą wszystkiego chipsami
    > kiedy wpadną na piwo i planszówkę.

    Nie no, nie gadaj, piwo też się nikomu nie wylało?

    > U twojej matki za piecem.

    Aha, cóż. To ta kultura wyssana z mlekiem matki, czy z mleka
    UHT?

    > Ptaki srają ci do samochodu? Zaciągaj dach po zaparkowaniu.

    Nie wiedziałem, że zamiast siedzeń masz w kabriolecie ławki.
    W sumie rzuć jakieś fotki, czegoś takiego dawno nie widziałem.

  • 47. Data: 2011-08-01 21:31:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-01 21:16, kamil pisze:

    > Głupi jst to co poradzić, ale lubie z takimi potrollować, niezły ubaw z
    > wyobrażania sobie jak pieklą się przed monitorem. :)

    Widzę kolejne kulturalne dodatki :) Napisz proszę jak mogę Ci pomóc, by
    Twoje imaginacje dały Ci szczęście i radość wszelaką.

  • 48. Data: 2011-08-01 21:31:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/08/2011 20:27, Artur Maśląg wrote:

    > Ło matko - trzymasz dzieciaka cały dzień w ogrodzie i na koniec dnia
    > w nagrodę ma się umyć i dostać jogurt? Nie no, proszę...

    Znaczy dziecko w przeciwieństwie do Maślaków wie, że ręce się przed
    jedzeniem myje, a ubłoconych butów nie wyciera w oparcia foteli.

    > Nie no, nie gadaj, piwo też się nikomu nie wylało?

    Masz chujowych, zdarza się.

    > Aha, cóż. To ta kultura wyssana z mlekiem matki, czy z mleka
    > UHT?

    To mój sposób na dyskusję z idiotami, nie zamierzam produkować
    pseudointelektualnego bełkotu, żeby jak ty z absolwenta zasadniczej
    szkoły zawodowej w internecie wyglądać na kogoś, kto sensownie pisze.

    > Nie wiedziałem, że zamiast siedzeń masz w kabriolecie ławki.
    > W sumie rzuć jakieś fotki, czegoś takiego dawno nie widziałem.

    Rozmawiamy o samochodzie. Ptasiej kupy na ławce czasem nie unikniesz,
    wnoszenia psich gówien do samochodu łatwo możesz, tylko że dla ciebie to
    ujma na honorze.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 49. Data: 2011-08-01 21:31:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/08/2011 20:31, Artur Maśląg wrote:

    > Widzę kolejne kulturalne dodatki :) Napisz proszę jak mogę Ci pomóc, by
    > Twoje imaginacje dały Ci szczęście i radość wszelaką.

    Pisz dalej. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 50. Data: 2011-08-01 21:54:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-01 21:31, kamil pisze:

    > Znaczy dziecko w przeciwieństwie do Maślaków wie, że ręce się przed
    > jedzeniem myje, a ubłoconych butów nie wyciera w oparcia foteli.

    No i wychodzi z Ciebie gówniarzeria, brak kultury, czy zwykłe chamstwo.
    W sumie to dość typowe, ale nie spodziewałem się, że tak szybko to
    pokażesz.

    > Masz chujowych, zdarza się.

    Ojej, kolejne wyszukane słownictwo. Wiesz, tak naprawdę to mam
    znajomych w porządku i jak komuś coś się przydarzy to się zwyczajnie
    posprząta.

    > To mój sposób na dyskusję z idiotami, nie zamierzam produkować
    > pseudointelektualnego bełkotu, żeby jak ty z absolwenta zasadniczej
    > szkoły zawodowej w internecie wyglądać na kogoś, kto sensownie pisze.

    Nie no, daj spokój. Ja nawet tej zawodówki nie skończyłem. Nie to
    co Ty... Ba, nawet na Lema się powoływałeś... Kurcze, inteligent
    jakiś... Chyba zrobię jakiś kurs spawacza, ale to chyba przerośnie
    moje możliwości...

    > Rozmawiamy o samochodzie.

    Naprawdę? To ja to napisałem?
    <cite>
    Podobnie jak lodówka, kanapa, biurko i ławka w ogrodzie. Lodówke mam
    czystą, kanapa bez plam po obiedzie, na biurku nie lęgną się pająki, a
    na ławce mogę usiąść bez upieprzenia sobie spodni błotem.
    </cite>

    > Ptasiej kupy na ławce czasem nie unikniesz,
    > wnoszenia psich gówien do samochodu łatwo możesz, tylko że dla ciebie to
    > ujma na honorze.

    Z całą pewnością - z dziką radością biegam po trawnikach, by zbierać
    psie kupy na buty, celem ich wnoszenia do samochodu.