    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: takiego to jeszcze nie widzialem...
    Date: Mon, 01 Aug 2011 21:54:22 +0200

    W dniu 2011-08-01 21:31, kamil pisze:

    > Znaczy dziecko w przeciwieństwie do Maślaków wie, że ręce się przed
    > jedzeniem myje, a ubłoconych butów nie wyciera w oparcia foteli.

    No i wychodzi z Ciebie gówniarzeria, brak kultury, czy zwykłe chamstwo.
    W sumie to dość typowe, ale nie spodziewałem się, że tak szybko to
    pokażesz.

    > Masz chujowych, zdarza się.

    Ojej, kolejne wyszukane słownictwo. Wiesz, tak naprawdę to mam
    znajomych w porządku i jak komuś coś się przydarzy to się zwyczajnie
    posprząta.

    > To mój sposób na dyskusję z idiotami, nie zamierzam produkować
    > pseudointelektualnego bełkotu, żeby jak ty z absolwenta zasadniczej
    > szkoły zawodowej w internecie wyglądać na kogoś, kto sensownie pisze.

    Nie no, daj spokój. Ja nawet tej zawodówki nie skończyłem. Nie to
    co Ty... Ba, nawet na Lema się powoływałeś... Kurcze, inteligent
    jakiś... Chyba zrobię jakiś kurs spawacza, ale to chyba przerośnie
    moje możliwości...

    > Rozmawiamy o samochodzie.

    Naprawdę? To ja to napisałem?
    <cite>
    Podobnie jak lodówka, kanapa, biurko i ławka w ogrodzie. Lodówke mam
    czystą, kanapa bez plam po obiedzie, na biurku nie lęgną się pająki, a
    na ławce mogę usiąść bez upieprzenia sobie spodni błotem.
    </cite>

    > Ptasiej kupy na ławce czasem nie unikniesz,
    > wnoszenia psich gówien do samochodu łatwo możesz, tylko że dla ciebie to
    > ujma na honorze.

    Z całą pewnością - z dziką radością biegam po trawnikach, by zbierać
    psie kupy na buty, celem ich wnoszenia do samochodu.