    From: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: tablet PC TabFun 7.0
    Date: Tue, 12 Mar 2013 15:38:19 +0100
    <khg7bo$j91$1@usenet.news.interia.pl> <khi6va$fuf$1@mx1.internetia.pl>
    <khj1k2$t0p$1@usenet.news.interia.pl> <khj5e2$lp8$1@mx1.internetia.pl>
    <khjdfa$iqk$1@usenet.news.interia.pl>
    <513dc625$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <khlt4f$fjh$1@usenet.news.interia.pl>
    <513f1728$1$26708$65785112@news.neostrada.pl>

    juzek wrote in <news:513f1728$1$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    > nowsze linuxy mają zintegrowane odtwarzarki, ale one nie
    > odtwarzają większości plików, czyli linux pełną gębą:)

    Jakies konkretne przyklady czy wymyslasz argumenty z palca? Jakos nie mam
    problemow z odtwarzaniem MP3, OGG Vorbis czy FLAC. Filmy rowniez odtwarza,
    nie zastanawialem sie nawet jakich kodekow uzywa. Po prostu dziala.

    > Najbardziej mnie zdziwiła pewna nowa dystrybucja linuxa gdzie był
    > zintegrowany OpenOffice

    Ponownie zmyslasz. Najnowsze dystrybucje uzywaja LibreOffic, nie
    OpenOffice.
    "It is the default office suite of popular Linux distributions like
    Debian,[7] Fedora,[8] openSUSE[9] and Ubuntu.[10]"
    http://en.wikipedia.org/wiki/LibreOffice

    > ale nie było żadnego edytora tekstów typu notatnika:)

    Wszedzie widze instalowane z systemem Leafpad, Kate itp.

    Napisz do serwisu
    www.facebook.com/poznawajatom.ORG
    http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash
    3/481260_517215244991569_2135390008_n.png
    http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash
    4/312902_519228251456935_925890115_n.png
    Byc moze poszukuja redaktorow. Bylbys bardzo dobry na to stanowisko!

    EOT z mojej strony, bo ewidentnie jestes trollem.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info