  • 1. Data: 2024-08-01 03:08:51
    Temat: ta zaraza idzie do nas
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sprzegło nie odbija w upały

    mówię zmień sobie wysprzęglik i zobaczysz czy pomoże
    dwie śrubki i wężyk przeźroczysty.

    a nie, nie mam narzędzi, czasu, placu, nie umiem.
    rozglądam się za czymś nowym. Za hybrydą.

    jeb hybrydę 15 tys funtów

    :)

    a tu nasze podwórko. Naprawa nieopłacalna?

    https://www.olx.pl/d/oferta/soda-octawia-ll-1-6-mpi-
    CID5-ID11fcc8.html

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2024-08-01 04:09:48
    Temat: Re: ta zaraza idzie do nas
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Co ty za towar tam ćpasz po nocach? Bo widać, że nieźle kopie. :-)

  • 3. Data: 2024-08-01 10:17:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 01 Aug 2024 02:08:51 +0100, PiteR wrote:
> [...]
    > dwie śrubki i wężyk przeźroczysty.

    > a nie, nie mam narzędzi, czasu, placu, nie umiem.
    > rozglądam się za czymś nowym. Za hybrydą.

    Hybrydy też sam nie naprawisz :-)
    Choc w sumie ... ja niby elektronik :-)

    > a tu nasze podwórko. Naprawa nieopłacalna?
    > https://www.olx.pl/d/oferta/soda-octawia-ll-1-6-mpi-
    CID5-ID11fcc8.html

    Ta naprawa to tak na oko z 10tys zl, jesli nie więcej.
    Chyba, ze sam sobie zrobisz, ale pewnie nie bardzo masz jak.

    A ze auto ma 294kkm ... naprawa nieopłacalna.

    Nie wiemy co tam w srodku, pokrywę silnika można kupić na szrocie, a
    moze nawet wyprostować tą, zderzak swoje kosztuje - choc nie wygląda
    na bardzo zniszczony, ale pare plastików w srodku może mocno podniesc
    cenę.

    J.

  • 4. Data: 2024-08-01 11:02:17
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.08.2024 o 03:08, PiteR pisze:
> [...]
    > dwie śrubki i wężyk przeźroczysty.
    >
    > a nie, nie mam narzędzi, czasu, placu, nie umiem.
    > rozglądam się za czymś nowym. Za hybrydą.

    Samemu można wiele zrobić...ale jak coś ze spawarką/blacharką to różnie.
    Miesiąc szukałem kogoś, kto mi progi ogarnie ale na zasadzie wstawienia
    nowych. Ceny u niektórych blacharzy to jakieś nieporozumienie.
    W końcu znalazłem w miarę taniego, który zna się na tym i ma odpowiedni
    sprzęt.
    Ci, którzy zajmują się blacharstwem np. powypadkowym wyceniali mi
    wymianę na cenę, jaką warte jest całe auto :)
    Skoro w cenniku ma zapisane 20 godzin na próg, to tak se później liczy :)

    --
    Pixel(R)??

  • 5. Data: 2024-08-01 22:16:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:aorjy37etfy8$.1oqt42gmu4pkl.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Hybrydy też sam nie naprawisz :-)
    > Choc w sumie ... ja niby elektronik :-)

    no to tymbardziej powinien mnie posłuchać.
    zobaczymy co kupi a właścicwie za ile
    (tzn ile zmarnuje pieniędzy na wysoki rocznik)

> [...]
    > a moze nawet wyprostować tą, zderzak swoje kosztuje - choc nie
    > wygląda na bardzo zniszczony, ale pare plastików w srodku może

    nie wygląda żeby zgniecenie stłukło szybe albo pogieło drzwi
    Nie w kolorze poskładałby tanio.

    Dwie chłodnice, wentylator, lampy chyba nie stłuczone.

    Pewnie lakiernik nieopłacalny i harlekinem nie chce jeździć.

    --
    Piter

    # Zawsze Gratem