eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm"szybki" sms z bankow do sieci play.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 11. Data: 2010-11-12 14:29:55
    Temat: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 19:23, Paweł pisze:
    > zrobilem dodatkowe badania i wyglada, ze nawet nie trzeba przelaczac
    > sie na nadajnik pleja, aby otrzymac strumieniem sms-y. wystarczy tylko
    > jakas rozmowa przychodzaca do nas by wyzwolic zakolejkowane dane.

    A jak nikt nie zadzwoni?


    --
    animka


  • 12. Data: 2010-11-21 18:31:54
    Temat: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Paweł wrote:

    > witam,
    >
    > dzis okolo 13.30 na terenie krakowa oczekiwalem na 2 sms-y
    > autoryzacyjne z dwoch roznych bankow. nie doczekalem w ciagu
    > kilku minut i anulowalem zlecenia, ale juz po okolo 3 godzinach
    > rzucily sie na moj telefon oba sms-y, jeden nawet w dwoch
    > egzemplarzach.
    >
    > czy obecnosc karty play w zasiegu nadajnika plusa powoduje
    > takie czkawki z wiadomosciami tekstowymi, czy to jest znany
    > problem innej natury?

    ciag dalszy historii...

    play odpisalo mi na zapytanie w tejze sprawie tak:

    "Szanowny Panie,

    dziękuje za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 10
    listopada 2010r., dotyczące problemu z otrzymywaniem wiadomości SMS w
    zasiegu sieci PLUS.

    Na początku chciałabym Pana przeprosić, za zaistniałe niedogodności.
    Uprzejmie informuje, iż firma Play pracuje zarówno na budowanych przez
    siebie nadajnikach 3G, jak i współpracuje z nadajnikami 2G, 2,5G oraz 3G
    firmy Plus GSM.
    Proponuję Panu wymianę karty SIM w celu wyeliminowania problemu, W tym celu
    proszę o udanie się do najbliższego Punktu Sprzedaży i okazać dowód osobisty
    osoby, na którą zarejestrowany jest telefon, a bezpłatny duplikat karty SIM
    zostanie Panu wydany. Wykaz wszystkich placówek zamieszczony jest na
    stronie: http://web.playmobile.pl/pl/pomoc/gdzie-kupic/index.
    html

    Dziękuję przy tym za opinię dotyczącą sieci Play. Zapewniam, że zostanie ona
    przekazana do działu odpowiedzialnego za zasięg.

    Ufam, iż powyższe rozwiazanie poskutkuje, a dalsza wspołpraca będzie źródłem
    wzajemnej satysfakcji.
    (...)"


  • 13. Data: 2010-11-21 18:36:05
    Temat: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-12 15:29, animka pisze:
    > W dniu 2010-11-10 19:23, Paweł pisze:
    >> zrobilem dodatkowe badania i wyglada, ze nawet nie trzeba przelaczac
    >> sie na nadajnik pleja, aby otrzymac strumieniem sms-y. wystarczy tylko
    >> jakas rozmowa przychodzaca do nas by wyzwolic zakolejkowane dane.
    >
    > A jak nikt nie zadzwoni?

    To wtedy ty musisz.


  • 14. Data: 2010-11-21 18:37:10
    Temat: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-10 23:02, Piotr M pisze:
    > To ja na pociechę (lub nie) powiem, że
    > - mieszkam w Krakowie i żadnych jakichkolwiek problemów z rozmowami czy
    > zasięgiem nie miałem, czy z smsami także.

    Oprocz poglosu podczas dzwonienia na stacjonarne.

    > - ale za to reklamacje rozpatrują szybko i dobrze ;P

    A to to juz niezly zart.


  • 15. Data: 2010-11-21 23:09:41
    Temat: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 21 lis 2010 19:37, neoniusz pisze:
    > W dniu 10-11-10 23:02, Piotr M pisze:
    >> To ja na pociechę (lub nie) powiem, że
    >> - mieszkam w Krakowie i żadnych jakichkolwiek problemów z rozmowami czy
    >> zasięgiem nie miałem, czy z smsami także.
    >
    > Oprocz poglosu podczas dzwonienia na stacjonarne.

    Ty wiesz że jak dzwonie na jeden właśnie numer, to mnie właśnie dopadło.
    Zwalałem na numer odbiorcy. No wykrakałeś i mam.

    >> - ale za to reklamacje rozpatrują szybko i dobrze ;P
    >
    > A to to juz niezly zart.

    Przeżyłem kilka, napisałem prawdę.


    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."


  • 16. Data: 2010-11-22 11:54:29
    Temat: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-22 00:09, Piotr M pisze:
    >> Oprocz poglosu podczas dzwonienia na stacjonarne.
    >
    > Ty wiesz że jak dzwonie na jeden właśnie numer, to mnie właśnie dopadło.
    > Zwalałem na numer odbiorcy. No wykrakałeś i mam.
    >

    :)
    Ja juz sie nauczylem z tym zyc.

    >>> - ale za to reklamacje rozpatrują szybko i dobrze ;P
    >>
    >> A to to juz niezly zart.
    >
    > Przeżyłem kilka, napisałem prawdę.

    A mnie wkurzaja standardowe odpowiedzi w stylu:

    "W odpowiedzi uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższego szablonu:

    oNr abonenta dzwoniącego:
    oNr abonenta odbierającego:
    oCzy problem dotyczy połączeń do jednej osoby czy do różnych osób?
    oCzęstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
    oMiasto, w którym wystąpił problem:
    oDzielnica, w której wystąpił problem:
    oUlica, przy której wystąpił problem:
    oCzy był zasięg (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
    oCzy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
    oModel telefonu:
    oKomunikat na wyświetlaczu:
    oJakie komunikaty słychać w słuchawce?
    oCzy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak /
    nie / brak próby) ?
    oOd kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
    oKRÓTKI OPIS PROBLEMU:

    Umożliwi nam to na dokładne przeanalizowanie całej sprawy i udzielenie
    wyczerpującej odpowiedzi w tej kwestii. W odpowiedzi zwrotnej prosimy o
    powołanie się na numer powyższego zgłoszenia.

    W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą
    Klienta za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej,
    Punktu Sprzedaży lub dzwoniąc pod numerem 790 500 500.

    Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują
    się w nim
    szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz
    dostępnych usług.
    Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na
    bieżąco śledzić
    status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź."


  • 17. Data: 2010-11-22 20:17:52
    Temat: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 22 Lis, 12:54, neoniusz pisze...
    > A mnie wkurzaja standardowe odpowiedzi w stylu:
    >
    > "W odpowiedzi uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższego szablonu:
    >
    > *Nr abonenta dzwoniącego:
    > *Nr abonenta odbierającego:
    > *Czy problem dotyczy połączeń do jednej osoby czy do różnych osób?
    > *Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
    > *Miasto, w którym wystąpił problem:
    > *Dzielnica, w której wystąpił problem:
    > *Ulica, przy której wystąpił problem:
    > *Czy był zasięg (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
    > *Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
    > *Model telefonu:
    > *Komunikat na wyświetlaczu:
    > *Jakie komunikaty słychać w słuchawce?
    > *Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak /
    > nie / brak próby) ?
    > *Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
    > *KRÓTKI OPIS PROBLEMU:
    >
    > Umożliwi nam to na dokładne przeanalizowanie całej sprawy i udzielenie
    > wyczerpującej odpowiedzi w tej kwestii. W odpowiedzi zwrotnej prosimy o
    > powołanie się na numer powyższego zgłoszenia.
    >
    > W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą
    > Klienta za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej,
    > Punktu Sprzedaży lub dzwoniąc pod numerem 790 500 500.
    >
    > Zapraszamy do serwisu Play24 na stroniewww.24.playmobile.pl. Znajdują
    > się w nim
    > szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz
    > dostępnych usług.
    > Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na
    > bieżąco śledzić
    > status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź."

    Przebrnąłem kilka razy przez tą głupawą ankietę i zawsze dostawałem
    odpowiedź
    w stylu: "dziękujemy..........po wnikliwym przeanalizowaniu....... nie
    stwierdziliśmy
    żadnych opisanych nieprawidłowości...... w razie pytań i
    wątpliwości... itd" a uszkodzenia
    wciąż się powtarzały.
    Ręce opadały, ale tak to tylko w Play :)

    Ircys

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: