eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm"szybki" sms z bankow do sieci play.Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.80.MISMATCH!postnews.google.com
    !i41g2000vbn.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Ircys <i...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
    Date: Mon, 22 Nov 2010 12:17:52 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 58
    Message-ID: <8...@i...googlegroups.com>
    References: <4cdaaf49$0$22813$65785112@news.neostrada.pl> <ibebdr$ad6$1@news.onet.pl>
    <4cdab253$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
    <ibf539$jmk$1@mx1.internetia.pl> <icbosm$r8i$4@news.onet.pl>
    <icc95i$c0r$1@mx1.internetia.pl> <icdlll$gha$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.27.190.250
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1290457072 9631 127.0.0.1 (22 Nov 2010 20:17:52 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Nov 2010 20:17:52 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: i41g2000vbn.googlegroups.com; posting-host=83.27.190.250;
    posting-account=ypgb7AoAAACQwxy3NtzPrHG4PAQHUdP6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1002591
    [ ukryj nagłówki ]

    On 22 Lis, 12:54, neoniusz pisze...
    > A mnie wkurzaja standardowe odpowiedzi w stylu:
    >
    > "W odpowiedzi uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższego szablonu:
    >
    > *Nr abonenta dzwoniącego:
    > *Nr abonenta odbierającego:
    > *Czy problem dotyczy połączeń do jednej osoby czy do różnych osób?
    > *Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
    > *Miasto, w którym wystąpił problem:
    > *Dzielnica, w której wystąpił problem:
    > *Ulica, przy której wystąpił problem:
    > *Czy był zasięg (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
    > *Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
    > *Model telefonu:
    > *Komunikat na wyświetlaczu:
    > *Jakie komunikaty słychać w słuchawce?
    > *Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak /
    > nie / brak próby) ?
    > *Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
    > *KRÓTKI OPIS PROBLEMU:
    >
    > Umożliwi nam to na dokładne przeanalizowanie całej sprawy i udzielenie
    > wyczerpującej odpowiedzi w tej kwestii. W odpowiedzi zwrotnej prosimy o
    > powołanie się na numer powyższego zgłoszenia.
    >
    > W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą
    > Klienta za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej,
    > Punktu Sprzedaży lub dzwoniąc pod numerem 790 500 500.
    >
    > Zapraszamy do serwisu Play24 na stroniewww.24.playmobile.pl. Znajdują
    > się w nim
    > szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz
    > dostępnych usług.
    > Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na
    > bieżąco śledzić
    > status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź."

    Przebrnąłem kilka razy przez tą głupawą ankietę i zawsze dostawałem
    odpowiedź
    w stylu: "dziękujemy..........po wnikliwym przeanalizowaniu....... nie
    stwierdziliśmy
    żadnych opisanych nieprawidłowości...... w razie pytań i
    wątpliwości... itd" a uszkodzenia
    wciąż się powtarzały.
    Ręce opadały, ale tak to tylko w Play :)

    Ircys

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: