  • 1. Data: 2010-07-28 18:23:16
    Temat: szybke do arai ktokolwiek widzial, ktokolwiek ma...
    Od: "greg" <g...@f...com>

    No to sobie zrobilem fajnie

    Szybka sie zapaćkała jakimiś muchami itp no to ją sobie umyłem.

    Umyłem płynem do naczyń i gąbką do naczyń.

    Ale muchy pozasychane nie chciały schodzić.

    No to umyłem tą szorstką stroną gąbki do naczyń.

    No i teraz muszę kupić nową szybkę, bo przez tą nawet w dzień słabo a w nocy
    to już w ogóle nie widać :-(

    Psia mać, dlaczego nikt na preclu nie mówił, że tak nie wolno?

    Dzwoniłem do arai polska, gdzie uprzejmie mnie poinformowano, że mój kask od
    7 lat nie jest już produkowany i części zaminnych do niego w sprzedaży nie
    ma i nie będzie, bowiem tak stare kaski producent zaleca wymieniać na nowe.

    No i jestem w dupie.

    Kto ma szybkę do arai NR3? Kto widział gdziekolwiek?

    pozdro

    greg

  • 2. Data: 2010-07-28 18:32:17
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-07-28 20:23, greg pisze:
    [..]
    > Psia mać, dlaczego nikt na preclu nie mówił, że tak nie wolno?

    Wiem, że to po herbacie, ale przecież wystarczyło tylko trochę pomyśleć :)
    Ja do tego celu używam wilgotnego ręcznika papierowego: nałożony na
    wizjer na kilka minut załatwia sprawę. Zawsze :) Jak trupy mocno
    zaschnięte no to logiczne, że dłużej będą rozmiękać. To najtańszy i
    najmniej inwazyjny sposób jaki znam. Wada: no czasem te kilka minut
    trzeba poczekać.
    W trasie jak trup na szybie świeży to wystarczy letnia woda i też ładnie
    schodzi.

    Przyznam, że nigdy nie wpadłbym na to aby wizjer gąbką czy czymkolwiek
    szorować :)

    --
    duddits

  • 3. Data: 2010-07-28 20:34:00
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "duddits" <d...@N...pl> wrote in message
> [...]
    > schodzi.
    >
    > Przyznam, że nigdy nie wpadłbym na to aby wizjer gąbką czy czymkolwiek

    Etam, własnie gabka szorowalem wielokrotnie i nic nie bylo, dopiero ta
    szorstka strona zmywaka, zaszkodzila :-)

    no nic, po herbacie wlaśnie, teraz tylko kupić nowa szybke i cymes :-)
    pytanie tylko gdzie ja kupic?

    greg

  • 4. Data: 2010-07-28 20:40:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    http://www.sierra-mc.com/products.asp?cat=14

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-07-29 05:04:36
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "greg"
    No to sobie zrobilem fajnie
    Szybka sie zapaćkała jakimiœ muchami itp no to jš sobie umyłem.
    Umyłem płynem do naczyń i gšbkš do naczyń.
    Ale muchy pozasychane nie chciały schodzić.
    No to umyłem tš szorstkš stronš gšbki do naczyń.

    Grzyyyyyybbbooooool.......
    gdzies Ty

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 6. Data: 2010-07-29 08:47:10
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message

    > http://www.sierra-mc.com/products.asp?cat=14
    >
    > --

    Shipping/Handling Policy:

    No credit cards will be accepted for shipments outside the United States or
    Canada. These orders must be paid for in U.S. funds before they are shipped.

    greg

  • 7. Data: 2010-07-29 09:03:17
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "greg", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> [...]
    > Canada. These orders must be paid for in U.S. funds before they are shipped.

    You are marudzing.
    Dostałeś jak na tacy - wiesz gdzie, to teraz kombinuj jak, skoro normalnie
    są nieosiągalne.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 8. Data: 2010-07-29 09:54:21
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "greg" <g...@f...com> wrote:

    >Psia mać, dlaczego nikt na preclu nie mówił, że tak nie wolno?

    No fakt, precle sie opuscily.
    To sie musi dac spolerowac, jak kazde inne tworzywo. Na twoim miejscu
    probowalbym, zwlaszcza ze nic nie masz do stracenia.

    > bowiem tak stare kaski producent zaleca wymieniać na nowe.

    Bezsprzecznie. Zalozylbym sie, ze w dobie kryzysu okresy uzywalnosci
    kaskow mogly sie skrocic nawet o polowe.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2010-07-29 12:09:20
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Damork" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
    >>

    > You are marudzing.
    > Dostałeś jak na tacy - wiesz gdzie, to teraz kombinuj jak, skoro normalnie

    Jes ser :-)

    greg

  • 10. Data: 2010-07-29 12:28:41
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-07-29 11:54:21 +0200, Jacot <j...@m...pl> said:

    > No fakt, precle sie opuscily.
    > To sie musi dac spolerowac, jak kazde inne tworzywo. Na twoim miejscu
    > probowalbym, zwlaszcza ze nic nie masz do stracenia.

    Tajest. Krążek filcowy na wiertarkę, jakaś "gładka" pasta (biała czy
    bodaj łososiowa) i po 5 minutach roboty będzie widać czy daje to efekty
    (a IMHO powinno).

    de Fresz