  • 1. Data: 2010-07-28 20:01:58
    Temat: jutro 29.07 pogrzeb kolegi wyjazd z Wyszkowa do Warszawy aby go odpowadzic
    Od: ala30 <ala38@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam

    Moze ktos to przeczyta...jutro 29.07 pogrzeb kolegi wyjazd z Wyszkowa do
    Warszawy aby go odpowadzic.

    Wyjazd bedzie z Wyszkowa zbiorka o 9.30 przed domem pogrzebowym na
    ul.Pultuskiej 177 i pozniej wyjazd do Warszawy na cmentarz brodnowski na
    pogrzeb o godz.11.50.

    Kolega moj zginal na wyjezdzie zycia na Ukrainie czolowo zderzajac sie z
    samochodem Rodzina prosila o zebranie jak najwiekszej liczby motocykli ale
    ludzie mi znami boja sie pogody i jak narazie jest nas tylko 5-tka.Moze
    ktos moze sie przylaczyc zeby godnie odwiesc kolege....Pozdrawiam Ala

  • 2. Data: 2010-07-28 20:25:03
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "ala30" <ala38@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam Moze ktos to przeczyta...

    Ktoś przeczytał.

> [...]
    > Wyjazd bedzie z Wyszkowa zbiorka o 9.30 przed domem pogrzebowym na
    > ul.Pultuskiej 177 i pozniej wyjazd do Warszawy na cmentarz brodnowski na

    Fajnie. Sądzisz, że tu są ludzie, którzy zawodowo chodzą na pogrzeby i
    opłakują całkiem obcych sobie ludzi?

    > Kolega moj zginal na wyjezdzie zycia na Ukrainie czolowo zderzajac sie z
    > samochodem

    To rzeczywiście miał wyjazd życia...

    > Rodzina prosila o zebranie jak najwiekszej liczby motocykli

    I nie ma znaczenia, czy to ktoś z przyjaciół, rodziny, znajomych, aby sztuka
    się liczy i dobre wrażenie? Duuuużo motocykli i jest cool...

    >.Moze ktos moze sie przylaczyc zeby godnie odwiesc
    > kolege....

    Odwieść to trzeba było kolege od zamairu zrealizowania wyprawy życia...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-07-29 14:07:51
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

    > Ktoś przeczytał.
    >
    > Fajnie. Sądzisz, że tu są ludzie, którzy zawodowo chodzą na pogrzeby i
    > opłakują całkiem obcych sobie ludzi?

    Obcy ludzie, ale z tą samą pasją, która nas łączy! Niestety, czasami również
    w takich chwilach...

    > To rzeczywiście miał wyjazd życia...

    Chłopak zginął realizując swoje marzenia. Szczacun, bo niektórzy tylko
    kłapać mordą potrafią wśród znajomków a do realizacji swoich planów jakoś
    zawsze im daleko...

    > I nie ma znaczenia, czy to ktoś z przyjaciół, rodziny, znajomych, aby
    > sztuka się liczy i dobre wrażenie? Duuuużo motocykli i jest cool...

    Kolego, po co ten sarkazm ???

    Widać dla rodziny obecność dużej liczby osób podzielających pasję
    syna/męża/brata właśnie cyt.:"jest cool" !!!
    Uszanuj tą wolę w tak ciężkim dla Rodziny czasie!

    > Odwieść to trzeba było kolege od zamairu zrealizowania wyprawy życia...

    Kolego Grzybol, proszę nie wsiadaj więcej na motocykl, nie myśl nawet o
    jeździe! (mam nadzieję że kiedyś mi podziękujesz, bo jeśli posłuchasz to być
    może właśnie uratowałem Ci życie!).

    Myślisz, że gdyby wiedział, że zginie, to pojechałby na ten wyjazd? To była
    podróż jego życia, spełniał marzenie... Niestety, skończyło się tragicznie.
    Nie znasz dnia, ani godziny...

    > --
    > Grzybol

    Sorry, nie obraź się, ale Twoja wypowiedź mocno Trollem jedzie...

    mimo to pozdrawiam,

    marcin
    wroc

  • 4. Data: 2010-07-29 14:14:29
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-07-29 16:07:51 +0200, "wsk125"
    <m...@p...onet.pl> said:

    > Sorry, nie obraź się, ale Twoja wypowiedź mocno Trollem jedzie...

    Bo to jest troll, jakakolwiek dyskusja z nim jest bezcelowa.
    Cieszesiezemoglempomoc.

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-07-29 14:29:34
    Od: Magic <m...@w...pl>

    wsk125 pisze:

    > Sorry, nie obraź się, ale Twoja wypowiedź mocno Trollem jedzie...

    Uprasza się o niewyciąganie tego palanta z wora.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2010-07-29 17:03:48
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "wsk125" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i2s1vt$9ht$1@news.onet.pl...
    > Obcy ludzie, ale z tą samą pasją, która nas łączy! Niestety, czasami
    > również w takich chwilach...

    U mnie w miasteczku przedwczoraj powiesił się chłopak. Pasjonował się piłką
    nożną. Ty pewnie też oglądałeś MŚ. Przyjedziesz na pogrzeb?

    > Chłopak zginął realizując swoje marzenia. Szczacun, bo niektórzy tylko
    > kłapać mordą potrafią wśród znajomków a do realizacji swoich planów jakoś
    > zawsze im daleko...

    Szacun za co, że zginął? Jak Kaczyński - osiągnął w życiu tylko tyle, że
    zginął tragicznie i to było jego tak wielką zasługą, że pochowali go na
    Wawelu...

    > Kolego, po co ten sarkazm ???
    > Widać dla rodziny obecność dużej liczby osób podzielających pasję
    > syna/męża/brata właśnie cyt.:"jest cool" !!!

    Po to ten sarkazm: jak się zawiadamia publicznie o czyimś pogrzebie, to może
    wypadałoby napisać, czyj to pogrzeb? Pogrzeba Jana Kowalskiego. Wtedy może
    rzeczywiście ludzie go znający będą chcieli oddać mu cześć i godnie go
    pożegnać. Stwierdzenie, że kolega zginął na motocyklu, bez określenia
    miejsca zdarzenia, nazwiska kolegi, czy jakichś danych któe pomogłyby
    znajomym skojarzyć o kogo chodzi i jeszcze zapraszanie na jego pogrzeb
    obojętnie kogo byleby na moturze jest idiotyczne.

    > Uszanuj tą wolę w tak ciężkim dla Rodziny czasie!

    To nie Rodzina tu pisała, tylko koleżanka.

> [...]
    > była podróż jego życia, spełniał marzenie... Niestety, skończyło się
    > tragicznie. Nie znasz dnia, ani godziny...

    Pewnie, że nie znam. Ostatnie zdanie dotyczyło tylko i wyłącznie słowa
    "odwiesc", jeśli nie zauważyłeś:-)

    > Sorry, nie obraź się, ale Twoja wypowiedź mocno Trollem jedzie...
    > mimo to pozdrawiam,
    > marcin
    > wroc

    Nie obrażam się, TY również się nie obraź, ale dla mnie osobiście Twoja
    natomiast wypowiedź mocno kutasem jedzie...
    oczywiście pozdrawiam:-)

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2010-07-30 12:44:45
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > oczywiście pozdrawiam:-)

    Nie wiem, czemu Grzybol jest persona-non-grata na tym forum. Ma chłop rację
    w tym temacie, ma rację w wielu innych.

    Widać, że ma dystans do siebie i do tego, co pisze. Ja tam lubię poczytać,
    co ma do powiedzenia.

    MN

  • 8. Data: 2010-07-30 13:25:10
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-07-30 14:44:45 +0200, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

    > Nie wiem, czemu Grzybol jest persona-non-grata na tym forum. Ma chłop
    > rację w tym temacie, ma rację w wielu innych.

    Masz prawo podzielać jego opinie, inni nie. Jest jeszcze kwestia formy,
    która wielu osobom, w tym mnie, bardzo nie pasuje (a nie należę do
    wrażliwców, wręcz przeciwnie).

    > Ja tam lubię poczytać, co ma do powiedzenia.

    A my nie. I na zdrowie. Tobie i nam.

    de Fresz

  • 9. Data: 2010-07-30 15:07:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>