  • 1. Data: 2010-07-28 11:31:26
    Temat: Prostowanie aluminiowych felg
    Od: AZ <a...@g...com>

    Witam,

    Pogiely mi sie felgi w Zygzaku i po przeczesaniu roznych stron, forumow
    i precla wyszlo ze sie prostuje, zaklady prostujace mowia tak samo ale
    producent juz nie.

    Wiec pytanie jest nastepujace: jakie niesie za soba niebezpieczenstwo
    jazdy na prostowanych felgach? Czy da sie to zrobic dobrze tak zeby
    pozniej nie zrobic sobie kuku? Czytalem o jakims przeswietlaniu przed/po
    prostowaniu w celu znalezienia mikropekniec - prawda to?

    Zawsze jest opcja zakupu uzywanych ale cholera wie czy tez nie prostowane.

    Dzieki.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-07-28 11:48:28
    Temat: Re: Prostowanie aluminiowych felg
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Witam,
    > Pogiely mi sie felgi w Zygzaku i po przeczesaniu roznych stron, forumow

    Może czas schudnąć, bo przecież nie uderzyłeś w krawężnik, nawet do łba tego
    nie dopuszczem:-)

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-07-28 11:56:20
    Od: Magic <m...@w...pl>

    AZ pisze:
> [...]
    > producent juz nie.
    >
    > Wiec pytanie jest nastepujace: jakie niesie za soba niebezpieczenstwo

    Widzałem w TOMI felgę bodajże Badziaka po ODBUDOWIE, w sensie po crashu.
    Skoro on się nie bał na tym latać, to nie sądzę żeby po ulicy się nie
    dało. A w VFR też miałem prostowane ranty ze 3 razy, zero problemów z
    lataniem. Gorzej, jeśli felga dostała z boku i straciła osiowość, wtedy
    raczej nic się z nią nie da zrobić.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2010-07-28 12:06:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-28, Magic <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > dało. A w VFR też miałem prostowane ranty ze 3 razy, zero problemów z
    > lataniem. Gorzej, jeśli felga dostała z boku i straciła osiowość, wtedy

    Felgi sa strzelone od dolu na dziurach, ranty poszly w gore ale nawet
    powietrze nie uchodzi. Sprawa z ubezpieczycielem zarzadcy w toku ale
    wakacje za pasem. A wiesz cos moze o przeswietlaniu felgi? Bo w archiwum
    przewija sie tez taka kwestia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-07-28 12:16:03
    Od: "Cień" <m...@p...neostrada.pl>

    > Witam,
    >
    > Pogiely mi sie felgi w Zygzaku i po przeczesaniu roznych stron, forumow
    > i precla wyszlo ze sie prostuje,

    TOMI prostowalo mi felgi do CBR 600. O przeswietlaniu nie slyszalem ale
    felga po naprawie sluzyla bez zarzutu.

    Pozdrawiam
    Cień
    GSXR 1000 k7

  • 6. Data: 2010-07-28 12:23:52
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 28 Jul 2010 11:31:26 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > prostowaniu w celu znalezienia mikropekniec - prawda to?
    >
    > Zawsze jest opcja zakupu uzywanych ale cholera wie czy tez nie prostowane.

    Mialem w RF600R krzywa felge, prostowac jak najbardziej sie da, tylko
    trzeba znalezc zaklad, ktory zrobi to dobrze. Ja robilem w Gdansku u
    Tujko, zrobili dobrze. Felga po prostowaniu jezdzi do dzisiaj i bez
    problemu sie wywaza. U mnie byl po jednej stronie rant wygiety,
    prawdopodobnie po najechaniu na kraweznik/dziure.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 7. Data: 2010-07-28 14:18:10
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Cień napisał(a):
    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > TOMI prostowalo mi felgi do CBR 600.

    Znaczy u nich zostawiałeś, a prostowali to w zakładzie na Znanej 24A,
    też na Woli (Warszawa).

  • 8. Data: 2010-07-28 14:20:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-28, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Znaczy u nich zostawiałeś, a prostowali to w zakładzie na Znanej 24A,
    > też na Woli (Warszawa).

    A jak do nich dzwonilem (tzn Felgus) to mowili ze motocyklowych nie robia.
    Dziwne.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-07-28 14:21:34
    Od: Magic <m...@w...pl>

    AZ napisał(a):

    > A jak do nich dzwonilem (tzn Felgus) to mowili ze motocyklowych nie robia.
    > Dziwne.

    Bo może już nie robią, to parę lat temu było i już wtedy były z tym
    problemy.

  • 10. Data: 2010-07-29 05:36:24
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    AZ pisze:
    > Witam,
    >
    > Pogiely mi sie felgi w Zygzaku i po przeczesaniu roznych stron, forumow
    > i precla wyszlo ze sie prostuje, zaklady prostujace mowia tak samo ale
    > producent juz nie.

    Hehe, na miejscu producenta też bym tak mówił. Zawsze to nową felgę się
    sprzeda.

    > Wiec pytanie jest nastepujace: jakie niesie za soba niebezpieczenstwo
    > jazdy na prostowanych felgach?

    Zależy od stopnia uszkodzenia.

    > Czy da sie to zrobic dobrze tak zeby
    > pozniej nie zrobic sobie kuku? Czytalem o jakims przeswietlaniu przed/po
    > prostowaniu w celu znalezienia mikropekniec - prawda to?

    Wiesz, skoro spawy się prześwietla to i felgi pewnie można na miejscu
    zagięcia. Wszelkie uszkodzenia wewnątrz materiału na pewno wyjdą.

    > Zawsze jest opcja zakupu uzywanych ale cholera wie czy tez nie prostowane.

    Dokładnie. Ja też kiedyś prostowałem w Wawie na Znanej, a rant był tak
    podgięty, że powietrze szybko schodziło. Naprostowali, polakierowali i
    śmigała jak nowa.

    pozdr
    DP
    TL-S